Det var skremmende i starten

 Processed with VSCO with c1 preset

Hallo og god morgen alle mine fine♡

Nå har jeg faktisk vært våken en stund, klokken er 10:00 her borte og det er veldig tidlig for å være meg. Spesielt når jeg er hjemme, da sover jeg seriøst hele tiden. Jeg føler jeg er en bedre person når jeg er på ferie, da står jeg opp tidlig og har alltid en plan og ting jeg har lyst til å gjøre. Men sånn er det vell med de fleste. Jeg vil ikke bruke ferien på å slappe av, men oppleve og gjøre masse forskjellige ting jeg aldri hadde gjort om jeg hadde vært hjemme haha.. 

Jeg føler nesten at jeg bor her jeg også, haha. Det er så rart, jeg går liksom rundt alene når det passer meg. Drar på butikken, kjører bil og står opp når det passer meg. Mye av grunnen til dette er vell fordi alle andre gjør det. Jeg er på besøk hos folk som bor her og går på skole så noe annet hadde vell vært rart. Jeg visste før jeg dro at jeg kom til å være alene på dagen, men at det kom til å gå så bra forventet jeg ikke. Jeg har til og med kjørt bil her helt alene, i starten var det litt skremmende. Reglene her er helt annerledes enn det det er i Norge, men siden jeg er så flink til å kjøre bil går det fint 😉 

 Processed with VSCO with c1 preset

Uansett, nå skal jeg vekke venninnen min som ligger ved siden av meg. Hun var ute i går og kom vell ikke hjem for så alt for mange timer siden haha. Heldigvis har ingen skole idag! Jeg valgte å ikke dra ut i går fordi de andre skulle ut på et 21 års sted, og der kommer jo ikke jeg inn.. Skikkelig kjipt, men veldig deilig å våkne opp idag og være uthvilt og klar for å ta dagen med storm. Lurer på hvordan formen til hun ved siden av her er! Jeg skal vekke henne uansett for idag har jeg lyst til å gjøre noe spennende. 

2 kommentarer
    1. Hvordan lagde du banneret på bloggen din? Du Hvet der du har bilde av deg selv med navnet ditt på.
      Har blogg selv men får det ikke til😭❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg