Dirty pics på stranda

//annonselenker

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 presetBikini truse fra NLY HER. Overdelen er utsolgt…

Hallo alle mine fine♡

Gårsdagen på stranda var virkelig helt fantastisk! Det er så sinnsykt fint her og sanden er virkelig kritt hvit noe jeg elsker. Det så faktisk litt ut som snø haha. Vannet var lunkent og solen stekte på huden! Så kjørte vi jo selvfølgelig cab (bil uten tak, hvis du kanskje ikke visste hva det var) til og fra stranda! En veldig fin dag for å si det sånn. Hva synes du om bildene? Jeg digger dem♡

Idag er en ny dag, med enda flere planer. Vi skal faktisk spille inn en video, som jeg vil skal bli en hemmelighet til den kommer ut haha! Jeg tror det kommer til å bli veldig morsomt. Vi har faktisk tenkt oss ut på byen i kveld, noe jeg gleder meg til! Det kommer nok ikke til å være i nærheten av hvordan det er i Norge. Ellers har jeg det utrolig fint og jeg digger meg her! 

Nå er det på tide å få i meg noe mat, så skal jeg prøve å sove litt mer hehe.. Søvn er viktig og spesielt hvis vi skal ut på byen i kveld! Ha en fin dag videre babes, så blogges vi senere. Ta vare på hverandre. Love you all♡

10 kommentarer

Siste innlegg