Ta fatt og gjør noe med det..

Hallo alle vakre♡

Nå har jeg endelig landet i Frankfurt og Gud så stort det faktisk er her. Jeg gikk meg bort flere ganger og syntes sånne ting som dette er ganske vanskelig selvom det egentlig burde være veldig åpenbart! Uansett, straks går turen videre. Jeg tenkte bare jeg ville stikke innom å si noen ord før jeg setter meg på neste fly som er på hele ti timer. Da får jeg nok ikke skrevet så mye til dere. Åå, jeg gruer meg til å sitte på samme sted helt rolig og alene i så mange timer. Heldigvis har jeg en del ting jeg kan gjøre, som å redigere video, skrive ferdig innlegg osv!

Jeg spilte jo inn en “pakk med meg” video i går, jeg er usikker på om den egentlig ble bra. Det finner jeg fort ut av! Det er helt sykt å tenke på at det er først nå jeg reiser til USA. Jeg har hatt lyst til å reise hit så lenge jeg kan huske, jeg har faktisk sett for meg at jeg kunne bodd der også! Sånn i fremtiden. Jeg har sett for meg hvordan det er der, alt er jo sikkert helt feil i og med at jeg kun har sett filmer og følger folk på Instagram og sosiale medier som bor der. Det er ikke bare hit jeg har lyst til å reise heller, jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har skrevet om det eller fortalt til venner at en eller annen gang skal jeg reise jorden rundt og besøke alle verdensdeler.

Vell jeg er godt igang, men ikke på langt nær ferdig! Jeg hører stadig vekk om folk som har lyst til ditten og har lyst til datten og skulle ønske de kunne gjøre forskjellige ting. Hvorfor gjør man ikke noe med det når man faktisk kan? Jeg tror de fleste er redde og ikke vil forlate komfortsonen, sånn er hvertfall jeg! Jeg kan jo på en måte ikke bare ta med meg en sekk og dra hjemmefra. Eller jo jeg kan, men jeg hadde jo ikke turt det. Selvom jeg har veldig lyst! Tenk det eventyret da!!

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset
Dette blir utsikten min idag haha, jealous? 

Uansett, nå har jeg jo kommer meg hit hvertfall og jeg er utrolig glad for at jeg kan og velger å reise og gjøre noe jeg alltid har hatt lyst til. Man lever bare en gang, hvorfor ikke da gjøre alt man vil og bare drite i ting noen ganger. Livet er jo egentlig ikke så viktig. Eller for enkelt personer er det jo det, men om man tenker stort så er det jo ikke det. Den siste setningen der ga sikkert ikke noen meninger, og de fleste skjønner nok ikke hva jeg mener. I hode mitt er det hvertfall sånn og der gir det masse mening haha!

Nå skal jeg ombord i neste fly. Håper virkelig det er wifi der.. Vi blogges når jeg har landet i Florida! Ta vare på hverandre babes. Love you all♡

3 kommentarer
    1. Det er ikke alle som har økonomi til å gjøre det de har lyst til. Feks meg. Jeg sliter med angst og deprasjon og er derfor ikke ute i jobb. Du skjønner kanskje da at jeg går på NAV, noe som ikke akkurat gir noe overskudd i lommeboken. Heller underskudd for min del… men noe jeg ALLTID har hatt lyst til er å bare reise jorda rundt. Hvor faen jeg har lyst, uten å tenke på noe annet. Oppleve verden. Det er ikke komfortsonen eller lysten som stopper meg, det er pengene, og det er jævlig irriterende, når jeg egentlig VET hva jeg vil her i livet. Sikkert flere som er i samme situasjon som meg… så det er ikke alle som kan gjøre det man faktisk vil, som du skriver over her, når alt i denne verden koster penger.. men det er jo kanskje litt lettere for dere bloggere å skrive det når dere faktisk bare kan pakke baggen å reise, og har økonomi til det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg