Let’s fucking go.. Helt alene!

//annonselenker

God morgen alle mine fine♡

Nå har jeg vært våken en god stund og faktisk kommet meg til Gardermoen. Det er ikke likt meg i det hele tatt å skulle stå opp så tidlig, men må man så må man. Det er faktisk litt deilig, eller så er det bare det at jeg gleder meg ekstremt til reise! Jeg reiser helt alene til andre siden av jordkloden. Det er faktisk litt skremmende, men også spennende. Det er jo faktisk ikke så lenge siden jeg reise så langt helt alene så jeg tror det kommer til å gå bra.

 Processed with VSCO with c1 preset

JAKKE FRA ADIDAS HER. LIGNEDE BUKSE (TIL SALGS) FRA NOISY MAY HER.

En ganske så chill (men fin) outfit idag. Det er viktig å være komfortabel når man skal reise i flere timer. Jeg lander ikke i Florida før kl. 2300 i norsk tid. Da er vell klokken 1800 der borte. Så jeg skal prøve å holde meg våken slik at døgnrytmen ikke er fucked up allerede første dagen. 

Jeg tipper de aller fleste vet allerede hvor jeg skal, jeg har jo skrevet om det på bloggen i ca. hvert eneste innlegg siden jeg bestilte billetter haha. Uansett, jeg reiser til Florida for å besøke en venninne som bor der. Tenk det, jeg skal endelig få reise til mitt favorittland. Som jeg enda ikke har vært i haha.. Jeg mellomlander på en av verdens største flyplasser, Frankfurt! Jeg hater å mellomlandet og tenker alltid på bagasjen min. Man vet jo aldri hvor den ender opp selvom den også reiser helt til Florida alene! Jeg får krysse fingrene. 

Jeg er faktisk litt bekymret for bloggen når jeg er borte. Det er jo så veldig stor tidsforskjell! Jeg skal uansett gjøre så godt jeg kan for å oppdatere dere og jeg skal selvfølgelig vlogge og ta masse bilder mens jeg er der! Nå er jeg nødt til å komme meg ombord i flyet, det siste jeg vil er å miste det! Ønsk meg en god tur da! 

Processed with VSCO with c1 preset

Vi blogges senere babes, ha en fin dag videre og husk å ta vare på hverandre. Har noen vært i Florida før forresten? Som kan komme med noen tips til hvor man burde dra når man er der? Hadde satt pris på litt tips. Love you all♡

14 kommentarer
    1. reiste til miami for ett år siden og mellom landet i frankfurt, stor flyplass , men veldig lett og finne frem så lenge du følger skilt og kanskje spør noen 😀

    2. Det er et kjempestort kjøpesenter som heter saw grass mils eller no. Det er sykt svært og jeg anbefaler det!

    3. Jeg var vært i Florida flerre ganger og det er helt klart favoritt lande mitt elsker det du måå kose deg masse ❤️☀️☀️Kjempe glad i deg 💓

    4. har hus i florida, reiser ned to ganger i året! skikkelig kjekk plass.. men du må passe deg for aligator og krokodiller.. ærlig kødder ikke! da jeg å onkelen min syklet tur møtte vi på en giga aligator som sto me åpen munn mot oss… har også møtt på ganske så farlige slanger.. bare å passe på å huske å ikke gå så mye barføtt

    5. Hei! Jeg var I Florida for første gang for en måned siden. Favorittland helt klart!!! Når du først er I Florida er d Jo veldig vanlig å fra til Disneyland, men helt ærlig så syntes jeg SeaWorld var mye morosommere… OG mye billigere!!!
      Når det kommer til senter/ outlets har stortsett de fleste de “største” butikkene som Sephora, Abercrombie o.s.v
      Florida Mall er forresten veldig bra og akkurat passe stort. Man føler seg ganske fornøyd uansett størrelsen egt. Lommrboka kommer hvertfall til å svi, heheh😂
      Kos deg masse of spis masse god mat😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg