Flower power & Jeg bryr meg ikke, så jeg tror det blir bra

//annonselenker


Lignede solbriller fra Black Phoenix HER. Love them!

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset
Lignede genser fra Gina HER. Bukse fra Bikbok HER. Lignede belte fra Bikbok HER

 Processed with VSCO with c1 preset
Lignede smykker fra NLY HER. De er så fine!! Choker fra Gina HER.

 Processed with VSCO with c1 preset

Hallo alle sammen♡

Gud så deilig det er å sitte ute i solen å spise lunsj. Det er utrolig lenge siden jeg har gjort det merket jeg! Jeg var ute med en venninne jeg ikke har sett på år og dager og det var så koselig. Solen virkelig stekte på kroppen, de siste dagene har jo været virkelig vært på topp. Det er kanskje litt slemt å si, men jeg håper det gir seg når jeg reiser til Florida haha neida.. 

Uansett, idag er det lørdag og jeg tenkte meg faktisk en tur ut på byen idag. Det er ikke så lenge siden jeg var ute så jeg er ikke like giret som jeg skulle ønske, men det er jo som regel da det blir morsomt.. Det er så typisk, at når man gleder seg masse til noe og har høye forhåpninger da blir det ikke bra. Mens om man ikke er så giret og ikke bryr seg så mye, da blir det morsomt. Så jeg krysser fingrene og håper at kvelden blir fin! 

Kos dere masse i kveld babes, ta vare på hverandre. Vi blogges senere, love you all♡

6 kommentarer

Siste innlegg