Blikket hans fulgte kroppen min

Heihei fine lesere♡

Hvordan har dere det idag? Jeg har det helt fantstisk, jeg har akkurat våknet og i går hentet jeg telefonen min og jeg er seriøst overlykkelig. Jeg var så redd for at telefonen ikke skulle komme før jeg reiser på ferie så nå kan jeg endelig slappe litt av og kun tenke fremover mot Florida. Gud som jeg gleder meg. Nå er det ikke lenge til jeg drar og jeg må straks begynne å pakke litt også. Jeg vurderer egentlig å filme en video der dere kan være med meg å pakke til Florida. Jeg aner ikke hva jeg skal ha med meg, det blir nok sommerklær i og med at det er sommer i Florida nå. Tror dere det hadde vært morsomt med en slik ”pakk med meg” video? Kommenter om det hadde vært gøy. Setter pris på tilbakemeldinger. 

Når jeg går rundt på gaten forventer jeg som regel å få lov til å gå i fred. Både når det gjelder ekle blikk og kommentarer! Da jeg skulle hente telefonen min i byen i går var det akkurat dette som skjedde. Jeg ble møtt av et ekkelt blikk som fulgte etter kroppen min. Dette har skjedd flere ganger og det er nesten så jeg vil spy av tanken på at ekle gamle menn tenker på den måten. Det er så utrolig ubehagelig og man vil bare komme seg bort så fort som mulig. Tanken på at noen sikler etter kroppen din er ikke god i det hele tatt, jeg syntes det er veldig ekkelt at man ikke får gå i fred når det gjelder sånne ting. Jeg har sett forskjellige filmer på Facebook hvor akkurat dette skjer. Jenter som går helt vanlig rundt på gaten og får masse blikk og kommentarer slengt etter seg. Er det virkelig sånn verden har blitt? At man ikke kan gå i fred og tenke på sine egne saker! 

Uansett, nå skal jeg begynne å fikse meg litt. Jeg skal ut å spise lunsj med en venninne jeg ikke har sett på veldig lenge så det blir nok koselig! Jeg elsker virkelig dager som dette. Lørdag, fint vær, og ikke fyllesjuk haha.. Jeg setter pris på dager som dette hvor jeg faktisk føler meg bra. 

Husk å kommenter under om du vil ha en video hvor jeg pakker til Florida! Jeg tror hvertfall det hadde vært veldig morsomt. Ha en fin dag videre, nyt helgen og ta vare på hverandre! Vi blogges senere, love you all♡

22 kommentarer

Siste innlegg