Endelig!! Den beste dagen på lenge

God kveld alle mine vakre♡

Endelig!! Endelig har jeg fått bestilt meg billetter til mitt favoritt land som jeg enda ikke har vært i. Nemlig USA. Jeg reiser allerede om en ukes tid og jeg merker jeg har sommerfugler i magen allerede. Jeg har ikke vært ute å reist i hele sommer så dette var virkelig på tide. Og faktisk til mitt favoritt land! Noe av det viktigste jeg er nødt til å bestille meg er jo faktisk ESTA.

Jeg har hatt en ganske så ille opplevelse når det kommer til dette med ESTA. Jeg har faktisk skrevet om dette på bloggen før men jeg tviler på at noen husker dette for dette skjedde da jeg skulle reise fra Mexico da vi hadde spilt inn Paradise Hotel. Da var planen at vi skulle mellomlande i USA og jeg hadde jo selvfølgelig ikke klart å bestille meg ESTA noe man må ha om man skal inn i USA. Jeg måtte jo da få nytt fly og fly helt alene og vente helt alene i flere timer.. Det er seriøst noe av det verste jeg har opplevd når det kommer til fly og reiser. Jeg husker jeg gråt så utrolig mye og trodde jeg måtte sitte igjen helt alene i Mexico i flere dager. Heldigvis slapp jeg jo det!

Herregud jeg skjønner ikke at det er mulig å faktisk glemme noe av det viktigste. Jeg var vell bare giret på å komme meg av gårde til Mexico. Så nå var det første jeg gjorde å bestille ESTA, haha. 

Uansett, jeg gleder meg som en liten unge og klarer såvidt å vente. Det er faktisk bare en uke til jeg reiser så jeg jeg må jo straks begynne å pakke litt også. Da kommer jeg nok til å begynne å glede meg enda mer! Nå er jeg nødt til å løpe ut døren, jeg skal jo på en visning ganske snart. Det blir bra, jeg har jo aldri vært på visning før! Ha en fin kveld babes, vi blogges♡ Love you all. 

2 kommentarer
    1. Det blir såå spennende jeg var i usa da jeg var på din alder det er annerledes landet og alt er mye større :-)) lykke til😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg