Leppene mine ødelegger alt

Heihei alle mine fine♡

Hvordan har dere det idag? Morsomt på første skole dag? Herregud jeg husker da jeg gikk på skolen og da det var første skoledag. Jeg gledet meg sånn til å møte alle vennene mine igjen og på første skoledag skulle man alltid pynte seg og være fin. Førsteinntrykk er jo alt. Resten av skoleåret var liksom ikke så viktig, haha.

Jeg er egentlig litt glad for at sommerferien er over, selvom jeg ikke merker noe til det. Jeg jobber jo hver dag hele tiden uansett om det er ferie eller ikke. Men bare tanken på at nå er alt tilbake til normalen og folk har fått rutinene sine tilbake hjelper meg også til å begynne med rutiner! Det er rart hvor påvirket man faktisk blir.
Senere idag er planen å gjøre noe utrolig spennende som jeg har gledet meg masse til, du kan kanskje tenke deg til hva? Jeg skal bestille noe jeg har lengtet etter så å si hele livet haha. Can’t wait! 

Uansett, idag våknet jeg opp til en kommentar her på bloggen som fikk meg egentlig til å tenke at nå holder det. Jeg er dritt lei av å høre det og jeg kommer ikke til å endre meg eller forandre noe mer på utseende mitt fordi du sier det. Jeg aner ikke hvor mange kommentarer jeg har fått angående leppene mine, det er så mange at jeg ikke kan telle det.
Det at du ikke liker leppene mine eller hvordan jeg ser ut det er helt greit. Jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen for det virker ikke som enkelte har fått det med seg. Jeg bryr meg ikke! Og det at du legger til ”ikke for å være slem” på slutten av setningen hjelper veldig lite altså. For hvorfor i det hele tatt skal du legge igjen en negativ kommentar på min blogg som omhandler mitt utseende for å ikke være slem? Jeg skjønner jo at du sier det nettopp for å prøve å såre meg. Jeg syntes jeg er fin og det skal jeg få lov til! Takk. 

Nå skal jeg få i meg noe mat, så er jeg nødt til å redigere en haug av videoer. Martine og jeg filmet en del videoer i går, eller vi filmet tre.. Det er ikke mange men det tar utrolig lang tid å skulle få redigert de. Lenger tid enn du helt sikkert tror!

Ha en fin dag, ta vare på hverandre så prates vi♡ Love you all! 

21 kommentarer
    1. Skjønner virkelig ikke hvorfor folk skal hakke på leppene dine. jeg personlig syns Restylane er fint, og dine er jo ikke større enn de fleste andre som har gjort sine lepper? Heldigvis bestemmer DU selv hvor store leppene dine skal være, og ingen andre 😉 De fleste er bare sjalu for de har ikke råd til å fylle leppene sine med Restylane selv om de egentlig vil ha store lepper 🤙🏼

    2. Jeg syns du kler sånne lepper skikkelig godt! Du er perfekt🤗 ser virkelig opp til deg, isabelle! Ikke bry deg om de som slenger drit, sikkert bare misunnelige og det forstår jeg godt for.. se på deg!!😍

    3. Ikke bry deg om de kommentarene du får. Er bare folk som er jealous. Du er superbabe og du kler Restylane bedre enn mange andre! Håper du får en bra uke

    4. Jeg synes du kler leppene dine kjempegodt!!❤️ uansett skjønner jeg ikke hvorfor folk gidder å dømme utseende!! Vi er forskjellige, sånn er det, lev med det folkens

    5. Jeg synes leppene dine er kjempefine og ikke bry deg om haters❤️😍 Hvis du blir lei av haters kan du bare bruke leppene dine og bite de stygge hatersene 😂 Haha Neida, nå bare kødda jeg men det hadde vært kult om dunhadde gjort det👍🏼😂 digger deg så jævli😍

    6. enkelte mennesker har for lite å gjøre… & legger derfor ned tid i å rakke og finne feil med andre, trist det er sånn, ikke alle som klarer å få øynene opp for hva de faktisk driver med, for enkelte kommentarer går under mobbing når de går så over grensen 🙁 og hvis man da skal støtte opp da så blir det til skrev ikke til deg og man må tåle det når man er offentlig, men nei offentlige skal ikke godta å bli hakket på, når ble det greit? vi er alle mennesker med følelser<33 ikke alle som har lært at har man ikke noe fint å komme med så skal man la være med å si noe.
      må bare si dine lepper er så vakre, og du kler det!
      du er et forbilde for meg, så sunn & ekte!! du legger ikke på deg en maske og sier nei jeg ikke bryr meg om de negative og provoserende meldingene som kommer, men er åpen & viser at du er helt lik oss andre<33
      uuu go guurl, jeg heier på deg<3 fortsett med den gode jobben du gjør på bloggen & yt<3 LOVE

    7. Jeg kommer ikke til å gjøre noe med leppene mine for at de skal bli større, men har ikke det behovet for å rakke ned deg selv om jeg ikke tar samme valget, et behov som mange tydeligvis har. Ikke bruk energien din på de som kommenterer noe negativt kun for å rakke ned på andre😊 Og forresten både leppene dine og resten av deg er kjempefin😍

    8. Så vait vi vel alle til nå at de som absolutt skal kritisere andre er bare usikker på seg selv og misunnelig. Selv synes jeg lepper med Restylane e.l er skam fint så sant det blir gjort skikkelig og ikke overdrevent noe jeg ikke synes dine er. Du ser skam bra ut og me leve bare ein gang ✌🏽❤️

    9. Du er en nydelig, flott jente og leppene dine
      kler deg kjempefint!! Passer helt utmerket til deg! Ikke bry deg noe om
      hva bitre, misunnelige mennesker måtte mene. Sånn vil det alltid være når man som deg er både pen, smart og har FLOTTE lepper.
      Deres kommentarer sier alt om dem, og ingenting om deg <3
      Hilsen Yvonne (kosmetisk sykepleier) 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg