Makeover- Før og etter bilder

Heihei alle mine fine!

Gud for en lang dag det har vært idag, det er egentlig bare gøy syntes jeg. Jeg liker å ha masse å gjøre så lenge jeg liker det jeg gjør. Nå har jeg akkurat filmet en video til Makestyle, jeg har fått en liten makeover av Jonas.

Jeg sa jo istad at jeg var ganske nervøs fordi jeg ikke liker at andre sminker meg. Jeg er jo veldig komfortabel når det kommer til min egen hud og det at andre skal sminke meg som aldri har sminket meg før er selvfølgelig litt uvant og skummelt.

Studio var utrolig fint og profesjonelt, vi var faktisk i studioet til Skatush som eier alle disse selfielysene. Jeg skal ganske sikkert ha en liten GIVEAWAY på disse lysene så følg meg på Instagram (isabelleeriksen_) for å eventuelt melde deg på konkurranse når den tid kommer!

Sminken ble veldig fin og jeg ble utrolig fornøyd til slutt. Jeg ser jo ut som meg selv og det er akkurat slik jeg pleier å sminke meg selv!

Favoritten idag er helt klart øyenskyggen!! Jeg elsker virkelig en sånn oransje farge på øynene. Hva syntes du? Jeg har også vlogget idag til YouTube kanalen så den gleder jeg meg til å vise dere. Da blir det jo en liten behind the scenes og det er alltid gøy!

Nå skal jeg spise videre, antrekket mitt idag er forresten ganske kult så jeg har tenkt til å legge ut dette etterpå med linker slik at dere kan kjøpe lignede klær! Ha en fin kveld videre, så blogges vi. Love you all!

11 kommentarer

Siste innlegg