Vil du kjøpe klærne mine? + Makeover

Heihei, og god morgen alle mine fine♡

Er det noe jeg har alt for mye av så er det klær. Skapet mitt er stappet fult med både klær jeg bruker masse og klær jeg ikke har sett på flere år! Jeg har lenge tenkt på at jeg er nødt til å bli kvitt noe for det er virkelig umulig å finne noe der. Jeg har et ganske stort klesskap, over gjenomsnittet stort og det at det ikke er plass til mere klær går ikke ann.
Det er så merkelig det at jeg har så sinnsykt mye klær men aldri noe å ha på meg haha. Det er sjelden jeg kjøper nye klær nettopp fordi jeg ikke har plass i skapet mitt og det er jo ikke bra. Jeg må jo bytte ut garderoben innimellom, og det frister nå ettersom det straks er høsten! 

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal selge klærne. Jeg har tenkt både på å arrangere et klessalg med andre folk, det tror jeg kunne vært veldig morsomt men da er det jo kun de som bor i Oslo og har mulighet til å dra på dette salget som kan kjøpe klærne. Jeg vet også om en app man kan bruke for å selge klærne sine så jeg er nødt til å tenke litt på akkurat dette. Rydde i skapet er jeg hvertfall nødt til og da er det lite vits å skulle kaste alt, for jeg har jo ikke engang brukt det jeg kommer til å ville selge. Uansett, hvis du har noe tips til hvordan jeg kan selge klærne mine hadde jeg satt utrolig stor pris på det! 

//Snapchat: isabelleeriksen

Nå skal jeg straks begynne å fikse meg og kle på meg! Jeg skal nemlig på besøk hos Makestyle idag for å få en liten makeover. Jeg gleder meg masse til å se hvordan det går, jeg er jo egentlig ikke fan av å legge sminken min i hendene på andre mennesker men jeg regner med det går fint. Jeg kommer til å ta med meg kamera å knipse et par bilder til dere, kanskje jeg skal vlogge idag også? Hva syntes du? 

Ha en fin dag så blogges vi senere babes, ta vare på hverandre! Love you♡

69 kommentarer

Siste innlegg