Uken som gikk- Skjerping, flytting, Florida

Heihei alle mine fine♡

Hvordan har dere det idag? 

Ukens nedtur:
Jeg har plutselig følt på et slags kick på at jeg må flytte. Jeg har aldri hatt disse tankene før og jeg vet at det beste er å bo så lenge som mulig hjemme for å spare penger. Det er jo det jeg egentlig har lyst til og det som helt klart er det smarteste. Alikevell har jeg begynt litt smått å se på leiligheter, det kommer nok uansett å ta litt tid før jeg eventuelt finner et sted jeg vil bo. Jeg kommer ikke til å flytte inn på det første og beste stedet, skal jeg først flytte så skal det være perfekt! Og hvem vet, kanskje innen den tid jeg klarer å finne meg et sted jeg vil bo da kan det hende jeg ikke har lyst alikevell. Vi får se hva som skjer, det er ingen hemmelighet at det helt klart frister med et helt eget sted! 

Ukens høydepunkt:
Jeg skal reise til Florida, wohoo! Jeg gleder meg så sinnsykt til dette og jeg håper virkelig jeg får til å reise. Det er en del som skjer fremover nå, men jeg har lovet meg selv og jeg har faktisk muligheten til å reise til Florida. Jeg har ikke lyst til å la denne muligheten gå så denne reisen kommer til å bli noe jeg skal prioritere ganske høyt!

Ukens tanke:
Jeg er nødt til å skjerpe meg når det kommer til hvordan jeg skal leve fremover. Jeg skal begynne å stå opp om morningen og bruke dagen til det jeg kan, døgnrytmen min er også nødt til å bli bedre. Nå har det vært slik at jeg er så å si våken hele natten og da blir hele dagen ødelagt. Jeg skal komme meg mere ut og gjøre ting jeg har lyst til og ikke minst så er jeg nødt til å begynne å trene og spise sunnere! Jeg har enda ikke rukket, eller prioritert dette med trening men det skal komme. 

Ukens irritasjon:
Jeg skjønner virkelig ikke hva som har skjedd med meg i det siste. Jeg har plutselig begynt å få veldig tørr hud og det irriterer meg noe sinnsykt. Jeg har aldri slitt med huden før og det at det plutselig kommer nå er virkelig ikke gøy. Jeg har prøvd alt mulig og ja, det begynner å bli bedre men jeg skjønner bare ikke hvorfor det plutselig har oppstått.
Jeg var hos en hudpleier for ikke så veldig lenge siden, og hun sa faktisk at det er lenge siden hun har pleiet en så ung hud som trenger så mye behandlinger. Jeg er veldig sikker på at dette er på grunn av stress, det har jo skjedd mye i det siste og det kommer til å skje mye fremover jeg er stresset og tenker mye på. Det som er rart er at det syntes ikke så veldig på huden, men jeg føler det veldig godt. 

Akkurat nå:
Nå har jeg akkurat drukket en kopp kaffe og er klar til å ta dagen med storm. Når det er sagt så drikker jeg egentlig ikke kaffe, men jeg har begynt å like cappuccino! Jeg har ikke store planene idag, men jeg skal hvertfall prøve å få noe ut av dagen. Det skjer en del denne uken så jeg skal egentlig bare ta det med ro idag så jeg ikke er helt utslitt når denne uken er over også. Ha en fin dag videre, så blogges vi senere. Love you all♡

3 kommentarer
    1. Jeg må bare fortelle deg at jeg har slitt med tørr hud i ansiktet lenge, kjempe lenge! Det er områder i ansiktet som blir helt vanvittig tørt og det ser ikke bra ut da jeg tar på meg fondation og sminke… den tørre huden min kommer av stress men det begynner å bli bedre! Jeg har brukt a-krem fra apoteket i ansiktet, den er kjempe tjukk men den hjelper mot det tørre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg