Jeg lærte ikke engelsk på skolen

Heihei alle sammen♡

Hvordan har dere det idag? Jeg våknet for et par timer siden og merker jeg er ganske så redusert etter gårsdagens festligheter, det ble ganske sent og jeg sovnet ikke akkurat med engang jeg kom hjem fra byen. Jeg hadde det utrolig morsomt igår og jeg møtte en del folk jeg ikke har sett på lenge så det var koselig! Det ble litt drama på slutten av kvelden som var grunnen til at jeg sovnet så sent, jeg syntes det er så trist at slike ting alltid skal skje. Når det er alkohol inn i bildet blir alt så veldig mye verre og alle overreagerer når man har alkohol i blodet.. 

Idag merker jeg at jeg kun skal være hjemme og slappe av, jeg fikk ikke tatt sol igår så det skal jeg virkelig prioritere idag! Det er straks ny uke og denne uken har jeg en del planer på agendaen. Det er godt å ha noe å se frem til, jeg reiser jo også snart til Florida som jeg virkelig ikke klarer å vente til. Jeg har ikke bestilt billett enda, men det kommer jeg til å gjøre ganske snart. For reise, det skal jeg. Det har jeg lovet meg selv!

Etterat jeg bestemte meg for å ta turen til USA har jeg tenkt masse på engelsk, spesielt etter jeg og hun jeg skal besøke der borte pratet sammen og hun sa jeg var overraskende flink. Jeg begymrer meg ikke for at jeg er nødt til å snakke masse engelsk for det vet jeg at jeg klarer og jeg har snakket masse engelsk før. Det jeg tenkte på var hvordan jeg faktisk lært meg ordentlig engelsk og hvordan jeg har lært meg å snakke språket ganske bra.
Jeg har faktisk lært mest engelsk av å se på filmer, serier og videoer på youtube. Jeg angrer ganske så mye på at jeg ikke prioriterte engelsk mer på skolen, det var faktisk et av mine verste fag som jeg virkelig hatet. Jeg vet jo nå hvor viktig det faktisk er!

Engelsk er et av de viktigste fagene og det at jeg slurvet så fært med dette på skolen angrer jeg på. Jeg syntes engelsk var utrolig vanskelig og det er nok mye av grunnen til at jeg ikke gadd å følge med i timen, jeg syntes rett og slett det var kjedelig. Hadde det ikke vært for at jeg så å si kun ser på engelske filmer og serier hadde nok ikke jeg vært i stand til å prate slik som jeg gjør nå! Tenk det, jeg har lært mer engelsk av å se på tv og være på youtube enn det jeg faktisk gjorde på skolen. 

5 kommentarer
    1. Hei! På YouTube kanalen deres, kan dere prøve å ha litt mer dagsvlogger og sånn at dere har med kamera rundt når dere gjør ting osv, (søk Shani på YouTube for Inspo, eller andre) ….blir litt mye av det samme på det rommet og dere liksom bare gjør forskjellige utfordringene eller sånne #’s! Please 🙏🏻🥑

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg