Ukens spørsmål- Sex, silikon, lepper, sår

Heihei alle mine fine♡

Nå har jeg egentlig litt dårlig samvittighet, og det hater jeg å ha! Jeg lovte jo dere at jeg skulle legge ut dette innlegget igår med alle spørsmålene deres, men det rakk jeg dessverre ikke.. Jeg håper det går fint at jeg utsatte dette til idag, da blir det jo også flere spørsmål å svare på i og med at jeg har fått spørsmål over natten.
 

Hvorfor går du aldri med løst hår?
Jeg går mye med løst hår, men er det noe spesielt jeg skal så liker jeg å ha hestehale. Jeg syntes jeg ser mye bedre ut med den høye hestehalen min, den er også enkel å lage og sitter hele kvelden så jeg slipper å tenke noe på håret mitt når jeg har annet å tenke på! 

Skal du studere noe mer?
Jeg har ingen planer om å studere mer nei. Jeg kunne tenkt meg å jobbe med så utrolig masse videre i livet, men jeg tror ikke jeg kommer til å klare å gå på skole nå! Skole var virkelig ikke noe for meg, og jeg syntes det var vanskelig å skulle sitte å høre på en person snakke hele dagen. Jeg lærer best om jeg gjør ting selv. Sånn sett syntes jeg skolene skal gjøre noen endringer, det er utrolig mange som sliter med dette å sitte å høre på en lærer og jeg syntes læremåtene burde være litt anderledes. 

Hvilket kamera bruker du?
Jeg bruker Canon G7x Mark 2. Jeg elsker det og angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte det. Det er lite og lett å ta med seg overalt, i tillegg bruker jeg det både til bilder og når jeg skal filme til youtube! Så det er virkelig perfekt. Fine bilder blir det også.

Hva syntes du om at folk skriver så mye stygt til deg?
Jeg syntes faktisk ikke jeg får så mange stygge kommentar nå lenger, nå er det så utrolig mye positivt og det setter jeg så stor pris på! Det at en i ny og ne skriver noe stygt til meg kunne jeg virkelig ikke brydd meg mindre om. Jeg syntes bare synd på de som tar seg tid til å faktisk rakke ned på en person og prøve å ødelegge for andre! Denne personen må virkelig ha det kjipt med seg selv. 

Leser du og Martine bloggene til hverandre?
Ja selvfølgelig! Jeg syntes vi begge to gjør det veldig bra, og jeg er utrolig glad på Martine sine vegne fordi hun er såppass høyt oppe på listen. Det er kult!


Forresten, hvor kult er ikke dette bildet? Altså jeg digger så sykt, haha! 

Kan du snakke om første gangen du hadde sex?
Det kommer jeg nok aldri til å gjøre. Jeg har egentlig ikke lyst til å si noe mer om dette enn at det kommer nok aldri til å skje.

Hva har du i leppene dine og hvor fyller du dem?
Jeg har noe som kalles Dermafill i leppene, jeg syntes dette er mye bedre enn juvederm og de andre fillersene. Jeg syntes det rett og slett ser mye bedre ut, spesielt over en lengre periode! Dermafill er mye vondere enn de andre fillersene fordi det ikke er noe bedøvingsmiddel i det, men det er virkelig verdt det.

Jeg lager også hestehale på din måte, men jeg blir AlLTID sår i hue å gleder meg bare til å ta det ut på kvelden. Føler du også sånn? Eller finnes det noe triks å mix får å få det bedre?
Hehe, dette er virkelig noe som plager meg også! Jeg har faktisk fått sår i hode noen ganger på grunn av dette og det er ikke noe deilig i det hele tatt. Jeg har også fått hodepine og det å ta ut hestehalen på kvelden er virkelig himmelen. Menmen, hva skal man gjøre? Man må lide for skjønnheten. 
Jeg tror ikke det finnes noen triks til dette, men finner jeg ut av det skal jeg skrive om det på bloggen! 

Hva fikk deg til å ta silikon?
Det er sykt at jeg fortsatt får dette spørsmålene etter alle de innleggene og videoene jeg har laget til dere. Til alle som lurer på dette så anbefaler jeg dere å se videoen jeg lagde hvor jeg snakker masse om silikon og svarer på spørsmål. Videoen ligger på youtube kanalen til meg og Martine. Søk Isabelle & Martine på youtube! 

14 kommentarer
    1. Jeg lurer også på hvordan du setter opp hestehalen din:) Den ser alltid perfekt ut, og vil gjerne se hvordan du gjør det:)

    2. Lånte dere klær av hverandre på Paradise ?? Så flere hadde blant annet barbie genseren til andrea og også div kjoler ❤

    3. Jeg møtte en gutt for tre uker siden og vi har kun møttes to ganger til sammen siden den tid, for han er kun ute etter sex. Problemet mitt er at han spør om å møtes hver eneste helg, av og til i ukedagene, men kun om å møtes på kvelden. Jeg har prøvd å si at jeg er opptatt hver eneste gang eller ikke har lyst, men han slutter ikke å spør. Kan han ikke ta hintet snart liksom? Jeg vil heller ikke blokkere han, fordi bor på en ny plass hvor ikke jeg kjenner noen og han kjenner mange. Så vil ikke at han skal spre rykter om meg osv. Også bor han under 5 min unna meg, så han kan og komme å banke på døra her bare for å få tak i meg. Hva skal jeg gjøre? Sliter veldig med hva jeg skal gjøre, for nå begynner han å bli veldig irritert og blir frekk mot meg fordi jeg alltid sier nei..

    4. Synes at det er sikkelig bra at du er ærlig på dette med å ikke ønske mer skole/at skole ikke er noe for deg. Kommenterer aldri blogger, men ble oppriktig glad på vegne av dem som får det litt lettere med at du fronter det! Stor klem 🙂

    5. Man trenger ikke alltid høre på en person når man studerer på universitet, på mange studier er det 90% opp til deg selv hva du gjør og få obligatoriske forelesninger

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg