VIDEO: Dette må du se!!!

Hallo alle mine fine♡

Husker dere for en stund siden da jeg og Martine var hos Splay for å filme noe greier til dem sin kanal? Videoen er nå ute og det var så utrolig morsomt! Jeg elsket videoen og lo meg ihjel. Vi måtte teste ut vodka, og gjette hva slags vodka det var vi fikk smake på. Jeg er faktisk med i alle episodene denne sesongen av Splay tester, den neste episoden kommer allerede ut neste fredag, der vi selvfølgelig gjorde noe annet. Etter å ha sett denne videoen begynte jeg bare å glede meg enda mere til episode to og til resten av episodene kommer ut! 

Hvis du ønsker å se videoen du også kan du se videoen HER!! 

Bildene er tatt utifra videoen så da kan du bare tenke deg hvor latterlig og morsom videoen ble. Hvis du lurer på hvem ”han” andre her er så er det Tommylife på youtube! Digge kanalen♡ Håper du liker videoen og har lyst til å følge med videre. 

Akkurat nå sitter jeg faktisk på kontoret til Splay, jeg kom innom på et lite besøk og det er alltid like koselig! Love them♡ Kos dere masse ikveld babes, love you!

3 kommentarer
    1. Lånte dere kler av hverandre ofte på Paradise❤ Så mangen med b.l.a den rosa barbie genseren til Andrea 😍 Også med andre plagg kjoler osv. ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg