Jeg skal til Florida

Heihei alle mine fine!

Nå sitter jeg å tar meg et glass vin sammen med en venninne jeg ikke har sett på døds lenge. Det er snakk om år og dager faktisk! Det er jo fordi hun bor i Florida, USA. En liten funfact er jo at jeg faktisk hadde tenkt til å reise bort å besøke henne der i januar i år. Det ble det jo dessverre ikke noe av i og med at jeg kom med på Paradise Hotel.

Vi sitter faktisk å snakker om at jeg skal ta meg en tur bort å besøke henne i USA ganske snart i og med at jeg ikke fikk dratt i januar. Jeg gleder meg allerede som en liten unge. USA er jo favoritt landet mitt uten at jeg engang har vært der, så dette kommer nok til å bli sykt bra og med en gang jeg kommer hjem skal jeg begynne å titte på billetter!

Det er så koselig å møte denne jenten igjen. Jeg har savnet henne skikkelig! Vi var faktisk bestevenner før da jeg turnet. Vi turnet faktisk sammen og fikk utrolig god kontakt og har egentlig holdt kontakten siden det! Så nå skal vi prate å mimre litt mer, jeg aner ikke hva planene videre er men jeg er sikker på at vi finner på noe morsomt og koselig! Vi bestilte oss akkurat en pizza på deling ettersom vi ble litt sultne av denne vinen!

Vi driver forresten å prater litt engelsk til hverandre, et lite språkkurs! Og hun sier det at jeg kommer til å klare meg fint og er faktisk ganske god i engelsk. Det hadde jeg aldri trodd jeg skulle høre så nå økte selvtilliten min:-)

Har noen av dere vært i Florida? Isåfall, hvordan var det? Vi blogges senere babes, kos dere masse idag og husk å ta vare på hverandre! Love you all.

11 kommentarer
    1. Jeg var i Florida i jula 2015. Husker det serr som om det var igår❤️Det var kjempegøy!! Vi besøkte Orlando, Miami og bodde i Naples. I Orlando var vi i mange fornøyelsesparker, det var sykt gøy! Naples er en utrolig fin plass å bo hvis du skal til Florida igjen, anbefales på sterk nivå❤️❤️Sååå mens vi bodde i Naples, kjørte vi til Miami beach! Tror det var sånn 1 time ish. Miami beach var serr som en drøm😻Det var like fint som på bilder og såååå deilig vann å bade i❤️Du må kose deg masse i Florida og husk å oppdater oss❤️❤️Elsker deg Isabelle😘

    2. Ja, faren min er fra Miami i Florida🤗 Så jeg var der for ca. syv år siden… Da var jeg ganske liten, men jeg husker godt at det var glo varmt i forhold til Norge😅 Vi var også i Disney World😍 God tur❤️

    3. Vært i Orlando og Miami flere ganger ☺ fantastisk flott! Du kommer til å digge det. Ekstra gøy å besøke noen som bor der siden de er godt kjent.
      Vi skal dit i januar igjen. Men det blir med to små barn da ☺

    4. Har vært i Florida mange ganger, vi var i Fort Lauderdale og Miami. Ahhh, jeg elsker varmen , noen ganger var det kanskje litt for varmt<3

    5. Har vært i Miami og bodde i Fort Lauderdale denne sommeren i 2 uker❤ Temperaturen er helt syk❤❤ Savner det allerede😏

    6. Det er absolutt noe å glede seg til💕 Jeg anbefaler Florida på det sterkeste! Så mye å se!! I hvertfall i Miami👍🏼👍🏼😍

    7. Har vært i Florida to ganger, i 2015 og 2017. Har besøkt Orlando, Naples, Miami, Fort Lauderdale, Key West og Fort Myers. Er helt fantastisk der, anbefales 😍 Fantastiske temperaturer, god shopping, mange fornøyelsesparker og fine strender 👍🏼

    8. Kos deg din heldiggris 😊 skal å ned ditt 😊 har familie i Florida 😊 men skal til New York først 😊 kos deg deg 😊

    9. Har vært i Florida 20 ganger. Har familie hus der og faren til mitt barn er der ifra og bor der. Florida er fantastisk flott! Mye shoppingsmuligheter, gode restauranter, mange fornøyelsesparker og ikke minst masse hyggelige folk. Strandlivet er også deilig ikke minst! Anbefaler deg en tur til key west, Miami og Orlando for fornøyelsesparker. Huset vi har ligger i cape coral så vi bruker å kjøre til Orlando og Miami som er 2,5-3 t unna) kry west kan man både kjøre til eller ta båt til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg