Video- Så jævlig flaut

Heihei dere♡

Det er onsdag og det betyr endelig en ny youtube video! Onsdager og søndager er virkelig mine to favoritt dager i uken, nettopp fordi dette betyr ny video. Det er alltid så gøy å underholde dere. Denne gangen bestemte vi oss for å fortelle dere litt om noe av det flaue og dumme vi har gjort.
Jeg blir generelt ikke så veldig flau over ting, så det var overraskende vanskelig for meg å finne på noe jeg kunne fortelle. Jeg gjør jo selvfølgelig mye dumt, men jeg blir som regel ikke flau. Jeg ler bare av meg selv og det er egentlig litt deilig å kunne gjøre! Jeg håper dere liker videoen og historiene vi valgte å fortelle dere denne gangen. Hvis du syntes dette var gøy å se på så kan vi godt lage enda en video om noe dumt og flaut vi har gjort. Det er bare å si ifra enten på youtube, eller i kommentarfeltet under her! 

Enjoy♡

 

Husk å abonner på kanalen vår, som du kan finne HER! Ha en fin kveld videre babes, så snakkes vi! Ta vare på hverandre. Love you all♡

4 kommentarer
    1. Kan dere lage en video med bloopers fra youtubevideoene dere har lagt ut så langt🙏💛Lovee uuu!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg