Jeg har telefon skrekk

God morgen alle sammen♡

Hvordan har dere det idag? Jeg har det faktisk helt supert, jeg vet ikke om jeg har fortalt dere dette på bloggen før. Men jeg har en liten telefonskrekk, jeg vet ikke om jeg egentlig kan kalle det en skrekk. Dere kommer sikkert til å syntes jeg er utrolig merkelig og rar, men dette er faktisk helt sant og jeg har slitt med dette lenge! Det har blitt bedre og bedre, men jeg merker at det fortsatt henger litt igjen..

Jeg syntes det er skikkelig ubehagelig å snakke i telefonen og det er sjelden jeg tar telefonen når ukjente ringer meg. Jeg snakker kun på telefonen om det er noen jeg kjenner og selvfølgelig om det gjelder jobb, da må jeg jo på en måte. Er det noen jeg må ringe til, ber jeg alltid noen andre ringe for meg. Jeg klarer det helt fint men jeg syntes at det er skikkelig skummelt, ekkelt og ubehagelig!
Nå har jeg akkurat snakket i telefonen med en jeg ikke kjenner på engelsk i nesten en hel time, dette gjaldt jobb så jeg var på en måte tvunget til det og når jeg vet jeg må så gjør jeg det. Da jeg var ferdig med samtalen ble jeg hundre kilo lettere, jeg var nesten litt svett også.. Og jeg er skikkelig stolt. Jeg er ikke verdens beste når det kommer til engelsk heller, jeg klarer meg men er ikke verdens beste.

Når jeg snakker engelsk liker jeg egentlig å snakke med folk som er like dårlig som meg og ikke en som er super flink, da føler jeg meg bare verre haha! Uansett, jeg hadde en lang samtale på engelsk angående jobb og det gikk super bra. Jeg er skikkelig stolt faktisk. Men nok om den lille skrekken min! Nå skal jeg straks begynne å fikse meg og dra nedover til byen, jeg skal møte Martine og Aleks. Vi skal egentlig bare spise litt og prate, men vi får se om vi finner på noe mer. Hva skal du idag? Vi blogges senere, ta vare på hverandre! Love you all♡

8 kommentarer

Siste innlegg