Det er sånne som deg som gjør det farlig

Heihei alle min fine♡

Nå har jeg nesten akkurat våknet, eller hvorfor lyver jeg! Jeg våknet vell for litt over en time siden og har akkurat spist frokost og lagt meg under dyna igjen. Tiden går så sinnsykt fort, halve dagen har gått og jeg har ikke fått gjort noen ting enda. Slik er hver dag for meg, om jeg ikke har planer! Det er nok også grunnen til at jeg sovner så sent også, jeg starter alltid dagen alt for sent!
Jeg har lenge tenkt på at jeg må skjerpe meg og begynne å gjøre noe ut av dagene. Jeg har på alarm hver morgen men det hjelper aldri. Nærmere B menneske kommer man ikke! Jaja nok om det.
Jeg tenkte jeg skulle fortelle dere en liten historie som skjedde igår, eller det er vell ikke en historie mer en liten hendelse jeg er utrolig sjokkert over. Noen mennesker er virkelig ikke friske i hode! Det er sånne som deg som gjør at både ulykker og kø oppstår.

Da vi var på vei til Norway Cup igår kjørte vi som vanlig bil oppover. Det er en ganske lang vei fra der vi bor og helt opp til Ekeberg sletta, det er en lang tur på motorveien. Det var som vanlig litt kø denne veien i og med at klokken var rushtid, men det pleier å gi seg ganske fort og går ganske radig oppover. Plutselig ble det bom stopp og da var det to store trailere som hadde stoppet midt på motorveien, begge sjåførene var ute av bilen hvor hun ene skulle gi den andre en matpakke?. Det så ut som kone og mann og at mannen hadde glemt matpakken sin hjemme. Jeg ble virkelig sjokkert, tenk å stoppe to store trailere midt på motorveien der biler kjører i full fart for å gi mannen din en matpakke med et par brødskiver!! De løp frem og tilbake ved siden av trailerne sine mens andre biler suste forbi. Det er noe av det dummeste jeg har sett på lenge. Hvorfor ikke bare stoppe på en bensinstasjon og kjøpe en pølse om du er så sulten? Dette kunne faktisk gå galt får både dem selv men også andre. 

Nå skal jeg begynne å fikse meg litt. Martine har kommet hjem fra Spania så jeg skal møte henne en tur! Jeg gleder meg selvfølgelig, det er en god stund siden jeg har sett henne nå.. Jeg aner ikke hva planen for dagen er, men det kommer nok opp på bloggen senere hva vi finner på av sprell! Vi blogges senere mine fine, ta vare på hverandre! Love you all♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg