Jeg skal på Norway cup

Heihei alle mine fine!

Nå sitter jeg i bilen på vei til Norway Cup faktisk! Jeg skal se på broren min spille, jeg tror jeg har sett han spille sånn en gang og det er jo helt krise så nå var det virkelig på tide. Jeg gleder meg faktisk litt bortsett fra at det akkurat begynte å regne skikkelig.. Jeg håper virkelig det gir seg snart for regn på et slikt sted er virkelig ikke noe gøy, hvertfall ikke for meg som hater regn!

Jakke: Vero Moda, Bukse: Bikbok, Veske: River Island

Jeg tror jeg har vært på Norway Cup en gang før, det er mange år siden og det har nok endret seg en del siden jeg var der. Jeg var der heller ikke for å spille fotball men se på guttene haha, det er nok flere som holder på med det i år også! Det er jo gøy det også, det er jo en del aktiviteter der oppe for dem som ikke spiller fotball.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg