Jeg har vitnet i rettsak- Dårlige venner

Heihei alle sammen♡

Det er mye jeg ikke skriver om på bloggen og det er mye dere ikke vet om meg, selvom jeg vil si jeg har en ganske åpen blogg hvor jeg skriver om det meste som skjer med meg og mine tanker om forskjellige ting!
Jeg har skrevet på bloggen før at jeg ikke har hatt det noe bra når det kommer til venner da jeg var yngre og det er mange som vil vite om dette. Det skjønner jeg veldig godt for det er sikkert en del som har det akkurat likt som det jeg hadde for noen år tilbake. Jeg har derfor lyst til å fortelle litt om min historie slik at dette kanskje kan hjelpe andre folk videre! 

Et par ting har faktisk gått så langt at jeg har måttet vitne i en rettsak, dette var noen år tilbake og var en ganske så tung tid for meg. Akkurat dette har jeg ikke lyst til å skrive så veldig mye om, nettopp fordi dette i hovedpunktet ikke handler om meg men om andre personer jeg ikke har lyst til å skrive om på bloggen. Det skjedde en del i ettertid av dette også, som har med en eks venninne av meg å gjøre. Jeg ble rundlurt og brukt og det var virkelig ikke noe gøy å finne ut av dette et par mnd i ettertid og fortsatt være venninne med vedkommende, når det sies er vi ikke venner den dag idag og dette er en god grunn til at jeg er veldig skeptisk når det kommer til venner og sliter med å stole på folk.

Jeg har hatt så utrolig mange dårlige venner opp gjennom årene og jeg tørr nesten ikke å ha en person jeg kan fortelle alt til. Nå har jeg en bestevenninne jeg vet jeg kan stole på og det er jeg så utrolig taknemmelig for! Jeg har funnet ut av nå at det ikke handler om hvor lenge man har kjent hverandre. Jeg har flere gode venninner, men jeg føler meg liksom aldri som prioritet 1 hos noen! Det har jeg vell egentlig aldri følt meg som heller og det er greit, for uansett hvordan det har vært før så har jeg alltid blitt rundlurt og brukt av folk jeg trodde jeg kunne stole på.
Jeg er fortsatt redd for dette den dag idag, men nå er alle eldre og jeg føler at slikt drama er vi litt gamle for. Noe som er sant! Jeg har ikke så mange venner jeg kan stole på og fortelle absolutt alt til og det trenger jeg ikke heller! Det vil jeg ikke ha. For denne personen jeg eventuelt velger å stole på, stoler også på en annen og den stoler på en annen osvosv. Jeg vil heller ha en diamant enn ti gråstein, om du skjønner hva jeg mener! 

Jeg har heldighvis kommet meg ut av det stygge miljøet jeg en gang var i og akkurat dette er jeg så utrolig glad for! For det er virkelig ikke sunt for noen. Alle fortjener å føle seg viktig og bra for andre mennesker og føle seg elsket av noen. Selvom det var tungt for meg for noen år siden har jeg det utrolig bra nå og jeg er nesten litt glad for at jeg har opplevd så mye som jeg faktisk har. Jeg har lært mye av det! 
Folk er fæle og de aller fleste bryr seg kun om seg selv. Det er trist, det er det! For et liv kan faktisk bli ødelagt av sånne ting som det her, mobbing og drama er noe som plager mange og gjør faktisk at mange velger å ikke leve mer.. Jeg har sett utallig mange dokumentarer som handler om mobbing og hvor langt dette faktisk kan gå og det er helt sinnsykt at folk kan holde på slik. Jeg andefaler faktisk alle til å se et par av disse filmene som handler om dette, for dette temaet er utrolig viktig!  

15 kommentarer
    1. Det er godt du har fått det bedre nå da😉trist med venner man ikke kan stole på,men det vil alltid finnes mennesker du kan stole på 😉🙂

    2. Kjære fine Isabelle. I tilfelle ingen har sagt dette til deg idag: Du er bra nok. Mer enn bra nok. Du skal være bra nok. Du må være bra nok for deg selv, det er det viktigste. Du trenger ikke å være bra nok for falske venner, fordi de fortjener ikke deg! Du fortjener å være glad og lykkelig. Jeg håper du vet det, men i tilfelle du tviler på om du er bra nok for noen: Du er mer enn bra nok for meg.

    3. Skjønner hva du mener Isabell❤️, har heller aldri hatt noen venner jeg kan stole på, føler meg veldig ensom, til høsten starter jeg på vgs kanskje det forandrer seg. Håper du har en fin dag.

    4. Skjedde de drama episodene på haugenstua? Hvis det er derifra så vet jeg hva som skjedde og hvem du snakker om.

    5. Hver gang jeg kommer inn på bloggen din, så skriver du alltid så bra innlegg. Du fortjener virkelig å være på topplista og bli sett av folk. Du er sånne personer jeg vil at alle skal se opp til. Jeg kom over dette innlegget hvor du hadde skrevet at det var vanskelig å dele. Det viser bare hvor modig du er som tørr! Du tørr å dele sannheten med oss lesere! Du er ekte! Det liker vi. Det tar tid å finne ut hvem som er dine ekte og falske venner, men det vil tiden vise. Bra du har det bedre nå, fordi falske venner er ikke noe å spare på og som en skrev tidligere i en kommentar, så fortjener du mye bedre. Hadde jeg skulle gitt en pris til Norges beste forbilde, så ville jeg gitt deg den. Ha en fortsatt fin kveld videre og stå på! <3

    6. Vondt å høre. På min skole er jeg ikke særlig populær. Jeg har en god del venner, men jeg vil vel ikke regne noen av dem som snille. I så fall bare én. Når jeg har gjort noe jeg er stolt over som en opptreden osv, er det ingen som gir meg komplimenter, men faktisk et par som gir stygge kommentarer. Du er en helt fantastisk person og jeg synes det er helt supert at du tar opp dette temaet❤❤😊 For det er så utrolig viktig. Vær så snill å svar🙏💛

    7. Vondt å høre. På min skole er jeg ikke særlig populær. Jeg har en god del venner, men jeg vil vel ikke regne noen av dem som snille. I så fall bare én. Når jeg har gjort noe jeg er stolt over som en opptreden osv, er det ingen som gir meg komplimenter, men faktisk et par som gir stygge kommentarer. Du er en helt fantastisk person og jeg synes det er helt supert at du tar opp dette temaet❤❤😊 For det er så utrolig viktig. Vær så snill å svar🙏💛

    8. Ååå bra innlegg Isabelle å også trist å
      Høre!
      Men er så fint å se deg og Martine ha det så gøy sammen!!
      Har du noen dokumentarer
      Å anbefale?
      Ha en fin kveld videre vakre du<33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg