Seks dater på en dag- Kjæreste?

Heihei alle sammen♡

I og med at Martine har kjæreste har vi tenkt til å begynne med et ganske morsomt projekt! Martine skal nemlig finne dater til meg og vi skal filme og legge ut dette på vår youtubekanal og selvfølgelig her på bloggen. Dette syntes jeg var utrolig morsomt, jeg satt faktisk å lo flere ganger da jeg så gjennom det ferdige resultatet. Vi kommer til å gjøre dette flere ganger og til slutt sitte igjen med flere episoder og til slutt en hel sesong av dette på vår youtubekanal!! 

Dette kom vi faktisk bare på på sparket, til at dette var så lite planlagt syntes jeg dette var utrolig bra og ikke minst underholdene! Jeg håper du liker videoen og gleder deg til neste episode. 

Husk å abonner på kanalen vår, den kan du finne HER

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg