Silikon – Før og etter bilder

Heihei alle mine fine♡

Det er utrolig mange som lurer på hvordan jeg så ut før jeg tok silikon. Jeg har skrevet før at jeg ikke hadde noe som helst pupper overhode og det er helt sant! Likevell er det folk som ikke tror på meg. Jeg brukte så mye pushup bh’er og bikinier at jeg fikk vondt i ribbeina og slet nesten litt med å puste! Det så faktisk ut som jeg hadde pupper da jeg hadde på meg disse bh’ene, da var jeg så glad husker jeg!
Skulle jeg ta noen bilder dro jeg ”huden” opp slik at det så ut som jeg hadde pupper og fikk litt kløft! 

Disse bildene ble tatt med en bikini som ikke har noe pushup, men innlegg er det selvfølgelig. Man ser jo ganske godt at det såvidt er noe der som holder bikinien oppe! Jeg er sikker på at en gutt på 10 år kunne hatt på seg denne overdelen og sett lik ut som meg. 


Denne sydenturen husker jeg så utrolig godt. Det var på denne turen jeg bestemte meg for å ta silikon og faktisk bestilte konsultasjon! Jeg var på tur med mamma alene og det var første gang mamma faktisk så puppene mine. Jeg hadde snakket ganske lenge om at jeg hadde lyst til å ta silikon, men mamma sa alltid vent litt det kommer snart osv. Jeg husker jeg viste mamma puppene mine og det jeg fikk til svar var ”Greit, du skal få ta silikon”. 

Forskjellen er stor selvom jeg ikke tok så mye silikon. Jeg hadde ikke lyst på så store pupper, jeg hadde egentlig bare lyst på pupper slik at jeg kunne føle meg som en jente og ha på meg de bikiniene jeg hadde lyst til og gå med de kjolene jeg ville uten å gå rundt å begymre meg. Hadde jeg hatt litt pupper og ikke tenkt på akkurat dette minst en gang om dagen, for det gjorde jeg! Da hadde jeg nok aldri tatt silikon. 
Jeg angrer litt på at jeg ikke tok noen ordentlige bilder før jeg gjennomførte operasjonen! Jeg tok et par bilder, jeg syntes nesten det er litt vanskelig å se på disse selv. Det minner meg bare på hvor vanskelig jeg faktisk hadde det og hvor ille jeg tenkte om meg selv! Jeg har vell sett på de bildene to ganger etter jeg tok silikon.. Jeg husker nesten ikke hvordan det så ut uten bikini! Jeg har nok fortrengt det minne. 

9 kommentarer
    1. Brystet mitt ser helt likt ut som ditt, på de bikinibildene. Jeg har samme tanker som deg, jeg vil ikke ha store pupper men jeg vil bare ha noe der. Ikke føle meg ukomfortabel i kjoler/bikinier osv. Tenker på det flere ganger om dagen! Dette har jeg tenkt på i snart 6 år nå, at om de ikke vokser når jeg blir eldre så må jeg gjøre noe. Men er litt usikker på hva man skal fortelle familie, for de er 100% imot det. Så det er litt vanskelig..

    2. jeg har det akkurat sånn du hadde det, jeg har ikke pupper i det hele tatt, og vurderer silikon. men saken er at jeg er så redd for operasjon og smerter, så det er kanskje ikke noe for meg.. hadde du mye smerter under operasjonen? er bare så redd for at operasjonen skal gå galt og jeg ikke våkner opp igjen. sikkert litt teit å tenke dette :p

    3. Anonym: Ja uff, det er ikke noe god følelse i det hele tatt!! <3 Jeg brydde meg ikke om familien sånn egentlig, jeg tror ikke jeg fortalte det til noen engang. Bare mamma selvfølgelig! Nå i ettertid går det veldig bra, det er ingen som bryr seg og det blir såvidt snakket om 🙂 Gjør det du selv føler er riktig for deg <3

    4. Hege Kristin: Jeg hadde veldig vondt etter operasjon ja.. Men det var helt klart verdt det! Jeg har laget en video på youtube hvor jeg forteller om alt <3 Bare å gå inn å se! Isabelle & Martine på youtube 🙂

    5. Er sånn generelt imot operasjoner for å bare operere men har man 0 pupp så forstår man det, vis ikke lever man fortsatt i 1960 haha, love ya❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg