Jeg jobber både dag og natt

God morgen mine fine!

Jeg har egentlig ikke sovet så veldig mye inatt. Jeg lå våken for å redigere video og jeg ble endelig ferdig! Det verste med å drive med YouTube er faktisk det å måtte redigere videoer, jeg syntes det er så kjedelig og det tar utrolig lang tid.. Tid jeg kunne brukt på mye annet, som å sove! Som regel sitter jeg alltid på natten å jobber med YouTube, på dagen jobber jeg med bloggen og andre ting!

Til dere som sier denne jobben er enkel, dere aner ikke hva dere snakker om! Jeg har hatt vanlige jobber før, jeg har både jobbet i butikk og jeg har sittet på kontor så jeg vet faktisk hva jeg snakker om! Jeg jobber både dag og natt med dette for å prøve å lykkes og det er det som må til.

Jeg klager ikke, for jeg elsker virkelig dette og har lyst til å fortsette. Men det å høre flere ganger at det ikke er noe jobb og at det er enkelt, det er litt kjipt. Det er liksom som at folk ikke setter pris på all jobben du gjør og hvor mye tid man faktisk bruker. Folk ser ikke det og det syntes jeg er kjipt! På dette innlegget for eksempel, dette har jeg nok holdt på med lenger enn du tror!

Nå sitter jeg i bilen på vei til Røros tror jeg haha.. Jeg er egentlig bare med de andre, vi skal bare ta en lunsj også var det noen som hadde lyst til å gå i noen gruver som visstnok finnes her.

Det høres veldig spennende ut og jeg har faktisk lyst til det jeg også, hvertfall gå å se men det er det ikke sikkert jeg rekker.. Jeg har bestilt meg massage idag som er klokken fem! Jeg vil heller ha massage og terapi enn å gå rundt i gruver i Norge, ganske enkelt valg for meg sånn egentlig haha! Derfor må nok jeg komme meg tilbake igjen før de andre.

Ha en fantastisk dag babes, vi blogges senere idag! Ta vare på hverandre. Love you!

12 kommentarer
    1. Jeg har vært helt alene på en ny plass i over to uker, nå er jeg lei! (Larvik) Kjenner dessverre ingen her og føler at for hver dag som går, jo mer trist blir jeg inni meg. For hva skal jeg si når skolen starten igjen og folk snakker om sommerferien? Jeg vil jo ikke dikte opp at jeg har vært i Spania heller. Har prøvd hardt å finne folk som kan møte meg, alle sier ja, men så lar de vær å svare når vi skal planlegge når. Det gjør at jeg blir veldig lei meg og ikke føler meg bra nok. Noen tips til hva jeg burde gjøre? Hilsen jente, 19 år.

    2. Det å jobbe i butikk og på et kontor er ikke akkurat så tungt da.. Mer kjedelig.😂 Prøv deg som industriarbeider, mekaniker eller lignende, DET er tøft. Alt handler om prioriteringer. Om natten sover man, om dagen jobber man. Jeg selv står opp kl 04.20 hver dag for å dra på jobb. Og ja, jeg vet hva du snakker om. Har vi ikke alle redigert videoer til YouTube i en alder av 14-18?
      Ikke ment som hat, men lei syt. Dagens unge er så syyykt dårlige på å prioritere og er helt vilt late!
      Hilsen tidligere aktiv blogger som også hadde to jobber + studier vedsiden. SLUTT Å KLAGE!

    3. Jente 21: For det første så klager jeg ikke, det står til og med i dette innlegget at jeg ikke klager. Man velger selv hva man vil jobbe med og ikke, så at noen har en tung og krevende jobb er dems eget valg! Jeg redigerte ikke videoer da jeg var 14 år gammel, isåfall ikke like krevende og lange videoer som det vi legger ut på kanalen vår nå;)

    4. Det handler ikke om hvor lang tid (hvor mange timer) du bruker på de forskjellige arbeidsoppgavene, men hvor effektiv du faktisk er. En person med et snev av skrive-ferdigheter og erfaring innen video redigering kunne gjort arbeidet ditt på 2 timer, altså 22 timer fri resten av døgnet.

    5. Hei Isabelle!☺️ Er dere på Røros fortsatt? Jeg bor på Røros😅 Digger deg, svarer du på DM på insta?❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg