Basseng Photoshoot- Dirty pics?

God morgen alle mine fine!

Igår hadde jeg en liten Photoshoot nede ved bassenget, jeg elsker jo å ta bilder og disse bildene syntes jeg ble utrolig kule! Hva syntes du? Noen vil sikkert kalle dette dirty pics som vanlig, men det bryr ikke jeg meg noe om! Jeg er jo all about that body;-)

Jeg har også fått bestilt meg et par spa behandlinger og massage, jeg blir jo så stiv i skuldrene og ryggen.. Jeg har en liten skade i ryggen faktisk, etter at jeg turna for noen år siden, så det å få litt massage og behandling er alltid digg! Det er sjelden jeg tar massage og behandlinger når jeg er hjemme i Oslo, jeg har alltid lyst til det men tiden strekker liksom ikke til.

Nå skal søsteren min ta en liten massage, jeg var nødt til å bli med henne da hun måtte ha med en voksen. Herregud jeg føler meg virkelig ikke som en voksen og jeg syntes det er skikkelig merkelig å bli kalt for en voksen.. Sånn er det nå blitt og jeg er egentlig skikkelig redd for å bli eldre nå haha! Hadde jeg hatt et valg hadde jeg nok vært 20 for alltid.

10 kommentarer

Siste innlegg