Her skal jeg kose meg

Hei fra boblebadet!

Akkurat nå sitter jeg å koser meg i et glo varmt boble bad, helt alene med et glass hvitvin! Det er faktisk overraskende digg. Det er en bar her nede ved bassenget hvor man bare kan ringe de som jobber her så kommer det noen ned med det du ønsker deg!

Det er lenge siden jeg har badet og kost meg, så dette setter jeg virkelig pris på! Jeg skrev jo tidligere at denne turen er bare for å slappe av så dette er helt fantastisk!

Det er faktisk helt sykt at jeg klarte å ta disse bildene uten at noen andre mennesker kom med! Det er utrolig mange mennesker nede ved bassenget nå, jeg er vell en veldig flink fotograf hehe!

Her nede kommer jeg til å være hvertfall hver dag, om ikke flere ganger om dagen, en spa behandling med massage har dem også her så det skal jeg virkelig unne meg selv!

Leiligheten og menneskene er også hyggelige, vi reiser med noen andre familier og det er alltid koselig! Spesielt på kvelden hvis man eventuelt skal grille og spille spill. Jeg håper det er noe spill her, jeg har ikke sjekket enda! Spill på kveldstid er noe jeg virkelig elsker. Jeg aner ikke hvorfor, det har nok noe med konkurranse instinktet mitt å gjøre haha!

Nå skal jeg straks opp fra boblebadet og spise litt middag, jeg begynner å bli ganske sulten! Jeg vet ikke hva det blir til mat, men helt sikkert noe godt. Jeg spiser det meste så det er ikke så viktig for meg hva det blir til middag! Eller jeg er ganske kresen når det kommer til mat, men er jeg sulten spiser jeg det som blir servert!

Ha en fin kveld videre babes, så blogges vi senere! Love you all.

8 kommentarer

Siste innlegg