Uken som gikk- Irritasjoner, tanker, oppturer og nedturer

Heihei alle sammen♡

Akkurat nå:
Nå har vi akkurat kommet frem til Savalen, det er kjempe fint her og jeg gleder meg til å tilbringe et par dager her! Det eneste som er litt negativt er internett, det er veldig tregt mobilnett, og det er jo egentlig litt krise for meg som er avhengig av akkurat dette. Norge er så dårlig på dette syntes jeg. Det er flere steder jeg har vært som har helt forjævlig mobilnett.. 
Heldighvis er det wifi i resepsjonen så hver gang jeg har lyst til å skrive til dere eller jobbe så er jeg nødt til å gå opp i resepsjonen. Det skal nok gå bra det, selvom det selvfølgelig er litt kjipt! Jeg var en liten tur nede å så på bassengområde for litt siden, i og med at det er det viktigste for meg her hehe.. Det var kjempe fint! Gleder meg til å vise dere, og ta masse bilder.

Ukens nedtur:
Dette her er alltid så vanskelig syntes jeg. Denne uken har faktisk vært utrolig bra bortsett fra at jeg har vært helt alene hjemme, noe jeg ikke syntes er så veldig gøy. Jeg trives best sammen med andre, selvom litt alene tid alltid er litt deilig det også. Men ikke hver dag! 

Ukens høydepunkt:
Det fine været i Oslo. Jeg har vært en del på stranden denne uken, det pleier jeg jo aldri i Norge. Det har nok mye med været også, jeg har liksom aldri troa på at Norge faktisk er varmt. Det fikk jeg motbesvist denne uken for å si det sånn.
Martine og jeg har også klart å få 30.000 abonnenter på youtubekanalen vår, noe som er utrolig morsomt og kult. Nå har vi jo enda mer enn det også, så nå er jeg skikkelig giret på akkurat dette med youtube! Jeg gleder meg masse til å se hvor langt vi har kommet om et par måneder! Link til kanalen vår HER

Ukens tanke:
Meningen med livet! Jeg skrev jo et innlegg igår om akkurat dette temaet. Jeg syntes det er utrolig fasinerende med akkurat dette om hva som skjer når man dør, overnaturlige ting og om det faktisk er noe mening med de vi gjør her på jorda. Jeg skulle virkelig ønske jeg visste absolutt alt om dette her, jeg er så nyskjerrig! Jeg har også bestemt meg for å gå til en spådame. Jeg har hørt masse historier av folk som har vært hos disse og alle er virkelig lamslått. Jeg vet ikke helt om jeg tror på dette før jeg selv har opplevd det. De skal visst vite masse om deg som ingen andre gjør og det at noen klarer å se dette syntes jeg er veldig rart! 

Ukens irritasjon:
Folk som bryter avtaler. Jeg er veldig på det at hvis man har lovet noe og har en avtale med noen så holder man det! Jeg syntes faktisk det er litt respektløst å bare plutselig si at man for eksempel ikke kan møtes alikevell. Selvfølgelig hvis det er noe viktig som skjer så skjønner jeg det, men er det ikke det og at man bare ikke orker så syntes jeg ikke det er noe kult! 

4 kommentarer

Siste innlegg