Jeg reiser til…

God morgen alle mine fine!

Nå sitter jeg i bilen, denne gangen er jeg heldigvis passasjer! Jeg reiser med pappa sin familie, jeg tror faktisk aldri jeg har reist noe sted med disse før så dette kommer nok til å bli koselig. Vi skal opp til Savalen, som ligger i Norge! Jeg drar egentlig bare for å slappe av og ta det litt med ro. Det har skjedd så utrolig mye i det siste og det kommer nok til å skje enda mer fremover nå, spesielt etter sommeren. Så dette blir en rolig og deilig tur!

Det er spa hotell, så det er helt klart spa og bassengtid jeg gleder meg mest til! Kjøreturen tar vell rundt fire timer, så det er en stund! Jeg har kjøpt inn en del drikke og snacks så tiden kommer nok til å gå relativt fort, jeg kommer til å bli sittende å redigere videoer også! Ikke er været på topp idag heller så det å sitte i bil nå går helt fint.

Jeg har aldri vært i Savalen før, pappa og dem har visst vært her flere år på rad. Det skal være veldig fint og rolig, så jeg har med meg kamera og kommer til å ta masse bilder til dere!

Har du vært på Savalen før? Isåfall, hvordan var det? Ha en fin dag babes, vi blogges senere idag! Love you all.

12 kommentarer

Siste innlegg