IKKE KJØP DETTE

God kveld alle mine fine♡

Hvordan har dere det idag? Fint håper jeg. Idag er det søndag og det betyr ny youtube video på kanalen til Martine og meg! Denne gangen bestemte vi oss for å teste ut en ting vi aldri har testet ut før. Jeg har hørt en del positive og negative ting om akkurat dette produktet, så jeg var utrolig spent på å få testet det ut selv. Som overskriften sier, var jeg vell ikke akkurat så veldig fornøyd. Jeg ble faktisk utrolig skuffet og så dårlig som det her trodde jeg ikke dette produktet var. Vi testet ut noe som kalles silisponge, det er ganske lenge siden dette kom ut på markedet men vi hadde alikevell lyst til å teste det ut for dere!
Altså, verken jeg eller Martine så ut som normale mennesker etterat vi prøvde dette og jeg er helt sikker på at jeg aldri kommer til å prøve dette igjen. Hvertfall ikke bruke det i hverdagen. Det tok både lang tid å påføre, og resultatet ble helt forferdelig! Det så faktisk verre ut i virkeligheten enn det det gjorde på kamera og det sier litt. 

Uansett, håper du liker videoen! Det var jo underholdene selvom produktet kanskje ikke var noe for oss. 

Husk å abonnere på kanalen vår. Det kan du gjøre HER♡ Vi er utrolig taknemmelige for dere som allerede abonnerer! Hvis det er noe annet du vil at vi skal teste ut på kanalen, er det bare å legge igjen en kommentar så skal vi nok få til en video! Ha en fin kveld videre. Love you all. 

3 kommentarer
    1. Hei <3 Du skriver alltid tydelighvis, sannsynlighvis, heldighvis osv. Men det skrives uten h, altså tydeligvis, sannsynligvis og heldigvis. Er liiitt irriterende, så måtte bare gi beskjed hehe <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg