Meningen med livet

Heyhey♡

Nå har jeg endelig kommet meg hjem etter en utrolig lang kjøretur, eller jeg har vell vært hjemme en liten stund nå! Gårsdagen var utrolig koselig, selvom dagen etter alltid er litt hard. Spesielt når man ikke har sovet! 
Jeg driver å redigerer en video, i og med at det er søndag og en ny youtube video skal ut idag. Derfor har jeg faktisk litt dårlig tid føler jeg, vi hadde ingenting klart for idag og det er alltid litt stressende. Heldighvis spilte vi inn en del videoer før Martine reiste til Spania, så det eneste jeg trenger å tenke på nå er å redigere litt! Det er ikke bare bare det heller. 

Jeg kjørte et par andre jenter hjem istad, det er bare koselig noen ganger å kunne hjelpe til slik så dem slapp å ta toget og alt. Jeg vet jo selv hvor fælt det kan være når man ikke er helt i form. Jeg hater også å kjøre lange turer helt alene så litt besøk på veien slo absolutt ikke feil. Det var faktisk utrolig koselig! Jeg elsker å bli kjent med nye mennesker på den måten. Vi pratet faktisk hele turen hjem i strekk om alt og ingenting, og det er en ganske lang tur fra Sandefjord til Drammen (hvor hun ene skulle av) og Oslo. Da kan du bare tenke deg hvor mye vi faktisk fikk snakket om.

Vi kom innom temaet ”hva er meningen med livet”, jeg husker ikke helt hvordan men det bare skjedde. For å være ærlig så tenker jeg på dette så å si hele tiden. For helt ærlig, hva er egentlig meningen med livet? Akkurat det der syntes jeg er så vanskelig og skulle gjerne likt å ha visst alt!
Hva skjer når man dør? Finnes det noe mellom himmel og jord? Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro heller. Jeg vet at jeg tror på noe, men ikke hva. Jeg tror det er ett eller annet der ute som ikke vi vet om. Slike ting syntes jeg faktisk er utrolig fasinerende, og jeg elsker å prate om slike ting. Jeg elsker å høre forskjellige historier folk har opplevd med for eksempel overnaturlige ting! Jeg har aldri opplevd at det spøker eller noenting, men jeg skulle faktisk ønske jeg kunne opplevd det noen gang. 
Det er så deilig å få bekreftet at andre også tenker det samme som meg noen ganger. Livet er ikke bare en dans på roser, noen ganger syntes jeg livet faktisk er ganske så sært! Nå er ikke jeg negativ her, bare realistisk. 

Nå skal jeg prøve å slappe av litt og få i meg noe mat før jeg begynner å pakke og finner ut av om jeg skal dra idag eller imorgen. Jeg reiser ikke før imorgen, men jeg vet ikke om jeg skal sove hjemme eller borte inatt. Min egen seng frister utrolig mye, samtidig som jeg tror det er lettere for meg å tilbringe natten med de andre jeg skal reise med. Jeg har et lite dilemma her altså, så jeg får se hva jeg gjør! Ha en fin dag videre babes, ta vare på hverandre så blogges vi nok senere idag. Love you all♡

11 kommentarer
    1. Heyyy<3
      Gaad elsker dette. Men høraaa jeg har starta blogg, tips om åssen få flere følgere og lesere? Setter jævli stor pris på at du vil hjelpe meg hvis du gjør. Tror nok du husker meg litt...skriver litt lange kmt på bloggen din hahahhaha❤️❤️
      -Klem Anisa

    2. Isabelle: luv uu<3 tusen takk. Du er virkelig en fantastisk jente. Hadde betydd såå mye om du hadde følgt meg, men skal ikke være sånn "følg meg mase drittunge " Hahahaha. Neida.

    3. Var kjempe koselig og interessant å prate med deg! Lenge siden jeg har møtt en så reflekt person, med akkurat de samme tankene om disse tingene 🙉 Bra innlegg forresten, du er veldig flink til å skrive!😘

    4. Jeg må bare si WOW 😍😍 du var så fin på dette bilde! Asså outfitten var goals herregud skulle ønske jeg var så snill og pen som deg! Du er et stort forbilde💞💞💞💞💞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg