Prioriterte heller selfies- Kjøre med promille?

God morgen alle flotte!

I morges da solen sto opp hadde ikke jeg sovnet enda. Jeg var faktisk ikke noe trøtt i det hele tatt, det er jeg ikke nå heller. Det tar nok ikke lang tid før jeg er det, men den tid den sorg! Jeg sov over hos Stina inatt, eller jeg skulle sove over men det endte med at jeg ikke sov i det hele tatt.. Sofa er ikke akkurat så veldig komfortabelt, og det er heller ikke solen når du prøver å få sove.

Noe solen derimot er helt fantastisk til er lys og kule bilder! Jeg så på hele soloppgangen. Jeg kan ikke huske sist jeg faktisk gjorde det, jeg sover jo alltid når den står opp! Det var så utrolig fint, hele himmelen var rosa! Jeg tok dessverre ikke noe bilder av dette fordi jeg var mer opptatt av å ta bilder av meg selv hehe..


#nofilterneeded

Da jeg tok disse bildene var vell klokken rundt halv seks-seks. Jeg tok vell til sammen 500 bilder.. Disse var helt klart de kuleste, altså se da!! Hva annet skulle jeg gjøre når jeg ikke hadde strøm på telefonen så den måtte lades, jeg fikk ikke sove, og sminken så fortsatt like flawless ut?

Det er veldig mange som syntes det er rart at sminken min faktisk holder så bra som den gjør. Det syntes jeg å, jeg er jo like bajas som alle andre. Likevel holder sminken min utrolig bra i forhold til andre sin! Det samme gjelder når jeg faktisk sover også, enten sover jeg utrolig rolig eller så er det ett eller annet med huden min. Ikke får jeg kviser av dette heller. Jeg er heldig der syntes jeg!

Idag har jeg bare planer om å slappe av og lade opp til uken som kommer. Jeg skal redigere litt videoer og pakke, wohoo! Må nok nyte litt av det fine været også!! Norge er virkelig på sitt beste disse dagene! Jeg burde egentlig komme meg hjem så fort som mulig, kjøreturen blir utrolig lang så jeg gruer meg litt til det. Noen ganger elsker jeg å kjøre bil, andre ganger hater jeg det! Er ganske sikker på at jeg kommer til å hate det idag.. Det er vell egentlig ikke så veldig lurt å kjøre nå i og med at jeg ikke har sovet i natt, man kan jo faktisk få promille av å ikke sove. Regner nok med jeg ikke har det.. Men det får bare gå. Hjem må jeg uansett!

11 kommentarer

Siste innlegg