Snapchat Q&A- Penger, kjæreste, barn, hat

Heihei alle mine fine♡

Har alle en fin fredag så langt? Idag tenkte jeg å ha en liten snapchat Q&A isteden for ukens spørsmål. Kanskje jeg skal ha dette hver fredag, det var utrolig mye lettere for min del, også får jeg jo litt mer kontakt med dere også! Det kom utrolig mange spørsmål inn og jeg var nødt til å stenge av snappen min etterhvert. Jeg fikk også en del spørsmål jeg både har svart på før og som jeg har laget egne innlegg om, derfor prioriterte jeg spørsmålene jeg ikke har svart på så ofte før! 

Hva syntes du om at Sofie og Andrea lager ”Vi ringer dere” video, rett etterat du og Martine gjorde det?
Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg syntes om det, de ble vell inspirert og fikk lyst til å gjøre det etter oss og det skal dem få lov til å gjøre! Det var jo ikke akkurat jeg og Martine som fant opp hele greien, haha.. 

Hvordan ble du så flink med sminke?
Jeg har øvd masse, øvelse gjør mester. Tro meg jeg var ikke så flink for et par år siden, jeg har jo lagt ut noen gamle bilder av meg på bloggen og da ser man at jeg ikke var så flink med sminke som det jeg er nå. Jeg husker jeg så utrolig mye på sminke videoer på youtube før, og det hjalp helt klart!  

Har du kjæreste? Hvis ikke, vil du ha en?
Nei jeg har ikke kjæreste. Jeg leter ikke akkurat etter en kjæreste heller, kommer han så kommer han tenker jeg! 

Hva skal du i sommer?
Jeg har egentlig ikke så store planer denne sommeren. Jeg reiser nå denne uken som kommer også skal jeg prøve å få til en sydentur i august tenkte jeg! Det er jeg nødt til, for jeg er så lei Norge nå! 

Hvor lenge har du og Martine kjent hverandre?
Vi har kjent hverandre ganske lenge, men bestevenner ble vi for litt over et år siden! Vi har faktisk en video på youtube kanalen vår hvor vi forteller hvordan vi møttes og hvordan vi ble bestevenner. Jeg tror det er den første videoen vi la ut på kanalen.

Hvor gammel er du og når har du bursdag?
Jeg er 20 år gammel, blir 21 den 10.November! Så stjernetegnet mitt er skorpion.

Hva er din største drøm?
Jeg vil kunne leve av meg selv, jeg vil ikke ha en A4 jobb hvor jeg må stille opp hver dag til et visst klokkeslett. Jeg vil være min egen sjef, slik som nå! Jeg håper jeg kan holde på med dette så lenge jeg ønsker. 

Vil du flytte til utlandet?
Jeg har veldig lyst til det, men ikke helt enda! Jeg har alltid hatt lyst til å flytte til USA, dette må jeg da tenke nøye gjennom. Nå kommer jeg nok til å bo i Norge en del år til, jeg har lyst til å reise jorden rundt før jeg eventuelt flytter til et annet land! 

Visste du og Martine at begge hadde meldt seg på Paradise?
Ja begge visste at vi hadde meldt oss på! Vi var på førstegangsintervju sammen og jeg tror begge egentlig hadde på følelsen at begge kom til å komme med. Vi bestemte oss for å holde dette hemmelig for hverandre, og heller bli overrasket om vi møtte hverandre i Mexico!

Kjenner du noen som er i Rhodos? Hvordan går det med dem etter jordskjelvet?
Ja jeg kjenner mange som er i Rhodos. Jeg tror ikke det har rammet dem, jeg har fått snapper osv fra dem nå i ettertid så dem er nok helt trygge vil jeg tro og håpe! 

Hvordan er det å være med på musikkvideoer?
Det er utrolig gøy. Jeg har jo hvert med på et par stykker og hatt forskjellige roller, både hovedrolle, ikke hovedrolle og statist. Jeg syntes jo hovedrolle helt klart er det beste! 

Hvor gammel var du da du begynte med sminke?
Jeg begynte ganske sent med sminke. Jeg husker alle de andre jentene i klassen begynte før meg med sminke! Jeg tror jeg var sånn 15 år gammel da jeg begynte ordentlig med sminke. Jeg gikk hvertfall på ungdomsskolen!

Hvem har du mest kontakt med etter PH?
Jeg har selvfølgelig mest kontakt med Martine etter Paradise. Hvis vi skal se bort i fra Martine så har jeg vell best kontakt med Aleks og Rebecca! 

Hvordan komme over en gutt, eller hvordan få han tilbake?
Akkurat dette tema har jeg og Martine laget en youtube video om. Du får gå inn å se på den! Link HER!

Hva syntes du om de som hater på Paradise deltakere?
Jeg syntes egentlig synd på dem. Jeg tenker det at hvis en person kan ha så mange meninger og bry seg så mye om noe som egentlig ikke handler om vedkommende har denne person et trist liv. Hvorfor bruke tid og energi på noe du ikke kan endre uansett? Det er bortkastet tenker jeg. Ikke er det noe hyggelig for de som velger å være med heller. 

Hvilke hair extesnions bruker du? Og fra hvilken nettside?
Jeg bruker kun exstensions når jeg har håret i hestehale. Jeg elsker det å ha en lang tykk hestehale istedet for noe som ser ut som en rottehale.. Extensionet mitt er fra en nettside som heter HCHair. Jeg har det lengste og tykkeste håret derfra! Love it.

Om du ikke hadde kommet med på PH hadde du prøvd igjen neste år?
Nei det tror jeg ikke jeg hadde gjort. Jeg meldte meg egentlig kun på i år for å skjekke om jeg kom med, bare for moro skyld. Det at både jeg og min bestevenninne kom med på intervju osv gjorde det vell litt ekstra morsomt og jeg bestemte meg for å være med! 

Kunne du tilbringt en hel dag med en fan?
Ja det kunne jeg nok. Det hadde jo bare hvert koselig egentlig! 

Hvor mye betyr fansen for deg? 
Alt! Sånn seriøst, dere er grunnen til at jeg kan holde på med det jeg vil! Jeg setter så utrolig stor pris på det. Love you all!

Hva syntes du om folk som spørr om å ta bilde med deg?
Det er bare koselig! Jeg stiller alltid opp på bilder, og jeg syntes det er mye bedre at folk kommer bort å spørr enn at folk skal drive å ta snikbilder, det er bare iriterende og ikkenoe hyggelig syntes jeg! Kom heller bort.

Hvordan takler du hat?
Jeg takler det fint! Jeg bryr meg ikke så mye om andre liker meg eller ikke. Jeg er meg selv og de som setter pris på det, det er dem jeg skriver til og bruker tiden min på! Jeg velger å tro at de som hater bare er misunnelige og sjalue, noe jeg mener er utrolig trist. Hvorfor skal man være sur for at andre får til noe? Altså alle kan gjøre det de ønsker. Ingenting stopper en person fra å følge drømmene sine! 

Hva har du brukt Paradise pengene på?
Jeg har faktisk ikke brukt noenting av pengene jeg har vunnet. Alt er på sparekonto som jeg kommer til å spare helt til det er noe jeg virkelig trenger å bruke pengene på! 

Når tok du piercing i navelen?
Jeg var faktisk ganske ung da jeg tok denne. Jeg husker jeg tok det med engang jeg var lovlig til å ta piercing! Er man ikke 15 da? 

Skal du studere eller vil du leve av blogg og youtube?
Jeg kommer nok ikke til å studere noe mer. Jeg har jo fagbrev i kontor og administrasjon allerede! Så nå har jeg lyst til å prøve å leve av dette så lenge jeg kan og ønsker. Det kan hende jeg plutselig bestemmer meg for å studere ett eller annet, men akkurat nå har jeg ikke planer om det!

Vil du ha barn?
Ja det vil jeg. Ikke enda når det er sagt! Jeg vil leve livet først og reise masse før jeg slår meg til ro med barn og familie! Men en mini me har jeg veldig lyst på. 

Tusen takk for alle spørsmålene jeg fikk inn på snapchat. Kanskje jeg heller skal begynne med Snapchat Q&A hver fredag isteden for ukens spørsmål? Hva syntes du? Legg meg forresten til på snapchat: isabelleeriksen♡
Nå skal jeg lage meg noe mat og bare slappe av resten av dagen. Jeg er nødt til å pleie formen litt før jeg skal på reise igjen! Ha en fantastisk dag videre babes, så blogges vi senere idag! Love you all. 

9 kommentarer

Siste innlegg