Brent av brennmanet

God kveld dere♡

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en tur på stranden med et par venner. Det var utrolig koselig, tiden går så fort når man er ute sånn hele dagen. Jeg var på stranden et par timer, men det føltes virkelig ikke ut som det! Tiden fløy avsted.


Vi leide oss en liten tråkkebåt alle sammen, jeg trodde dette skulle bli mye morsommere enn det det egentlig var. Det var både tungt å tråkke og det var flere ganger båten nesten tippet over. Jeg var konstant litt redd der jeg satt haha.. Jeg falt også uti vannet en gang, jeg hadde bestemt meg på forhånd at jeg ikke skulle bade. Både fordi jeg ikke føler meg så veldig bra, men også fordi kaldt vann er noe av det verste jeg vet. Det var også brennmaneter i vannet, som jeg helst ville holde meg unna! Jeg har aldri blitt brent av disse før og jeg har heller ikke lyst til å oppleve det. Har hørt at det er helt forjævlig! Det var helt sikkert noen som fikk denne på seg da det var masse folk i vannet hele tiden. Uff..

Det som skjedde var at jeg skulle sette meg helt foran i båten oppå sklien, for å gjøre dette måtte jeg skli sakte nedover og stoppe opp helt nederst. Det klarte jo selvfølgelig ikke jeg og stupte i full fart ned i vannet.. Dette skjedde også etter at vi hadde sett brennmaneten så jeg fikk jo panikk, herregud det så sikkert utrolig morsomt ut. De andre i båten fikk seg nok en god latter, da jeg hadde sagt hele dagen at jeg ikke skulle bade og var skikkelig bestemt på det..

Nå er jeg helt utmattet, formen er jo ikke helt på topp så da blir man ekstra sliten av å være ute slik som jeg har en hel dag. Jeg håper virkelig ikke jeg begynner å bli skikkelig dårlig nå, jeg har utrolig mange planer fremover så det hadde virkelig vært kjipt. Når det kommer til meg og sykdom er det alltid slik at når jeg først blir syk og det er ikke ofte i det hele tatt, men da blir jeg gjerne veldig veldig dårlig.. Så det må virkelig ikke skje nå! 
Nå skal jeg legge meg og se på min nye favoritt serie på Netflix og bare ta kvelden med ro! Litt Netflix og chill skader aldri. Ha en fin kveld videre så blogges vi babes♡ Love you all! 

3 kommentarer
    1. Huffda håper ikke du har blitt brent så ille hverken av brennmanet 🏂eller sola ☀ da 😉😜kose deg med film 🎥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg