Falt nesten ut av båten da jeg så hva det var

God kveld alle sammen♡

Nå har jeg akkurat kommet meg hjem til en venninne fra stranden og faktisk en liten båttur også. Det var så utrolig deilig å være ute hele dagen idag! Det har jeg virkelig savnet. Nå skal jeg straks hoppe i dusjen, håret mitt ser virkelig ikke ut! Det er en gedigen floke bak som er helt umulig å få ut. Jeg kommer nok til å bruke opp hele balsamflasken. Jeg hater floker og er så sinnsykt hårsår så dette gruer jeg meg faktisk til.. Det å sitte i en bil med alle vinduene åpne lønner seg virkelig ikke hvis du er hårsår og redd for å få floker i håret. Det har jeg erfart nå! Jeg skulle ønske dere kunne kjent på håret mitt, det er helt jævlig faktisk. Jeg vet ikke om jeg har hatt så mye floker i håret før.


Jeg fikk også prøve å kjøre båten, det var utrolig gøy men overraskende vanskelig. Snudde jeg bittelitt på rattet så vendte jo hele båten seg haha. Det gikk heldighvis fint, jeg er jo så flink med sånne ting som det her! Uten kødd faktisk 😉

Og herregud som jeg skrek da jeg så dette ligge på bryggen da vi var ferdig med båtturen. Jeg trodde seriøst det var en ekte slange.. Det ser jo sånn ut! Det var nesten så jeg datt ut av båten, min største frykt er jo slanger og jeg klarer så vidt å se på bilder og filmer av slanger. Jeg får helt frysninger. Slanger er faktisk skikkelig fasinerende skapninger, jeg skulle ønske jeg ikke var så redd for dem! Æsj, jeg blir nesten dårlig av å sitte her å skrive om slanger. 
De andre måtte faktisk gå å ta opp slangen for at jeg skulle tro på at den ikke var ekte. Se så ekkelt det var da. Dette var en lekeslange som skulle skremme bort alle fuglene. Klarer den å skremme meg, håper jeg virkelig fuglene også blir litt skremt!!

Nå skal jeg hoppe i dusjen, spise litt og bare ta kvelden med ro. Jeg er utrolig sliten, sånn deilig sliten etter dagen så det å ligge på sofaen og kose seg resten av kvelden blir nok ikke feil! Vi blogges senere babes, kos dere masse videre! Love you♡

4 kommentarer
    1. fine bilder av ei smashing dame<33
      du er så råå, Isabelle<3 digger at du av og til bare sier ting rett ut uten og tenke deg om, & at du alltid er så åpen og ærlig<33
      savner å se deg på TV-skjermen, det var så underholdende å se deg der, sammen med Martine, dere er så herlige sammen og alt som dere finner på å gjøre 🙂
      verden trenger flere som deg, du er så god av deg<33
      varm klem<33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg