Har jeg forandret meg?

God morgen alle sammen♡

Det første jeg gjorde da jeg våknet idag var å titte ut av vinduet og været er jo helt fantastisk. Jeg og en venninne har bestemt oss for å prøve å dra på stranden idag. Jeg tror jeg har vært på stranden sånn to ganger i Norge, uten tull! Det er faktisk helt sykt når jeg tenker meg om nå. Jeg liker ikke strender i Norge da jeg ikke syntes de er noe fine, og vannet er jo ikke akkurat noe å skryte av heller vil jeg tro. Vi skal allikevell prøve oss på Hvalstranda som ligger litt utenfor Oslo, jeg håper jeg får litt farge på kroppen og litt sommerfølelse for det trenger jeg virkelig. 

For litt siden gikk jeg gjennom masse gamle bilder av meg på macen. Jeg fikk seriøst sjokk da jeg så alle disse bildene. Herregud som jeg så ut! Jeg hadde helt brunt hår og jeg syntes selv at jeg ikke kledde det i det hele tatt, jeg er med andre ord veldig glad for at jeg ble blond igjen. Jeg er jo egentlig ikke brunette naturlig heller så det å farge håret så mørkt blir ikke noe fint syntes jeg. 


Altså, hva skjer med bryna her liksom?? 

Hva syntes du om gamle meg? Har jeg forandret meg? På noen av bildene kan jeg ikke skjønne at det er meg engang.. Skulle nesten ønske jeg kunne reise tilbake i tid og gi gamle meg et par tips, haha.. 

27 kommentarer

Siste innlegg