Eier ikke tålmodighet

God morgen alle sammen♡

Nå har jeg akkurat våknet og jeg har besøk av Rebecca. Hun kom hit igår kveld og har egentlig bare sovet her inatt, det er jeg faktisk veldig glad for. Jeg hater jo å være alene sånn som jeg er nå, så det å ha litt besøk iblandt slår aldri feil! Senere idag skal jeg faktisk en liten tur på hytta, der er det grillfest med pappa sin familie så jeg er ganske sikker på at jeg drar dit en liten tur. Jeg savner mange av de som skal på grilling så jeg tror det kommer til å bli veldig koselig! Jeg elsker jo også grillmat og nå som jeg er alene hadde det jo bare blitt en grandiosa til middag, jeg er ikke akkurat verdens beste kokk og ikke har jeg tålmodighet til å lage noe mat heller så grillfest ikveld blir midt i blinken! 

Bildene er tatt igår, nå ser jeg ikke akkurat like fresh ut hehe.. Ligger som et slakt i senga. Gud så lang dag det ble igår, men det syntes jeg bare er gøy noen ganger. Jeg sto opp tidlig og la meg sent så inatt har jeg sovet som en stein! Dagen startet jo med at jeg måtte hente Martine på flyplassen ganske så tidlig på dagen, jeg husker hvor trøtt jeg var da, det var nesten så jeg sovnet bak rattet haha, neida. Men det er utrolig lenge siden jeg har stått opp så tidlig som igår. Det å sove lenge har faktisk mye å si for meg. Jeg hater å ikke kunne våkne av meg selv, da føler jeg ikke at jeg har fått sovet ut liksom!
Martine er jo så surrete noen ganger så hun hadde selvfølgelig glemt denne jobben vi hadde igår så det ble en liten dagstur på henne til Oslo. Det syntes jeg egentlig var bra, jeg hadde savnet henne litt og nå kommer jeg nok ikke til å se henne på en stund i og med at hun reiser osv. 

Nå burde jeg komme meg i dusjen og begynne å fikse meg, jeg vil egentlig dra herfra så fort som mulig. Idag vil jeg nyte og ha det litt gøy og slappe av på hytta, jeg håper bare været blir litt bedre, jeg vil ha strålende soool.. Hva er dine planer idag? 
Vi blogges senere babes, ta vare på hverandre! Love you all♡

9 kommentarer

Siste innlegg