Video- UTROSKAP

Heihei alle mine fine♡

Nå har jeg akkurat kommet meg hjem fra festivalen og det er så utrolig deilig, jeg er faktisk veldig sliten merker jeg nå! Idag er det søndag og det betyr at det endelig kommer en ny video på kanalen til meg og Martine. Vi har tenkt til å begynne med noe som heter girlstalk som jeg tror kommer til å bli skikkelig bra. Vi kommer til å prate om forskjellige temaer dere har lyst til at vi skal prate om. Hvis du er flau eller har lyst til å høre våres mening om forskjellige ting du for eksempel ikke har lyst til å prate med noen andre om, kan du kommentere det i kommentarfeltet så skal vi selvfølgelig få laget en video hvor vi snakker om det du har lyst til. 

Dette er vår første girlstalk video, og jeg bare gleder meg til å spille inn flere. Vi har lyst til å hjelpe dere hvis dere lurer på noe, så jeg håper du liker vår ide og syntes videoen var bra! Denne gangen prater vi om utroskap og hva vi mener man burde gjøre og hva vi faktisk syntes om utroskap. Enjoy♡

Hva syntes du om utroskap? Er du enig i det vi sier? 

Husk å abonnere på kanal vår for å få med deg alle videoene vi legger ut. Du finner kanalen vår HER♡ 

9 kommentarer
    1. Veldig bra video! Kunne dere snakket og gitt litt tips om hvordan å bli kjent med en gutt man så og si nesten aldri har snakket med? Synes dette er veldig vanskelig og det hadde vært veldig fint hvis dere kunne snakket om noe sånt<3

    2. for en flott video!<33 gleder meg veldig til de kommende videoene<3 håper det blir mange mange flere, digger slike videoer, som også kan være til stor hjelp! dere er så flinke, dere får meg alltid til å smile og komme i godt humør, siden dere har en så fin energi i hver video & dere er jo veldig søte sammen<3

    3. Noen ønsker er shaving, mensen, vennskap/krangling, når skal man ta det steget og gi slipp på venner..

    4. Kjempebra video❤❤dere er så forbilder😘 Men følte dere sa det samme om og om igjen i videoen, til neste gang kan dere ta opp flere temaer? fordi det er veldig kjekt å høre på 💓

    5. ❤ Til neste video: Alle guttene jeg har falt for har bare såret meg hele tiden og konstant, og jeg tenker at det må være noe galt med meg. Forrige gutt sa at han ville være med meg alene og alt, plutselig dukket han ikke opp fordi han likte visst bestevenninna mi, og det var helt forferdelig. Men jeg kommer ikke over han og vet ikke hva jeg skal gjøre, hva hadde dere gjort? Jente 16 år

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg