Skuffet, ikke så gøy som jeg trodde

God morgen alle sammen♡

Beklager for dårlig blogging igår, men som dere vet så var jeg på Stavernfestivalen. Jeg trodde det skulle bli utrolig gøy og jeg trodde jeg skulle kose meg med venner og det gjorde jeg, misforstå meg rett. Men når man blir borte fra hverandre, som skjer veldig ofte på et sånt sted som dette da er det ikke noe særlig gøy spørr du meg. Da bruker jeg bare masse tid og energi på å lete etter folk istedet for å kose meg og ha det gøy. Jeg møtte også masse kjentfolk som jeg faktisk ikke har sett på utrolig lenge og det syntes jeg var koselig! Det er overraskende hvor mange mennesker som faktisk var på denne festivalen, altså det var så mange mennesker. Det var umulig å gå forskjellige steder og det ble faktisk utrolig slitsomt etterhvert. 


Aww, noen søte jenter som passet på meg når jeg ble borte fra de jeg egentlig var med.. Hahah, jeg elsker at folk faktisk er så snille og tar seg tid til å være med meg og passe på når jeg ikke har noen andre å være med. Jeg brukte faktisk mye tid helt alene igår, nettopp fordi folk ble borte fra hverandre. Jeg syntes faktisk det er litt skummelt! Det som var positivt var jo at jeg hadde utrolig mange kjentfolk der så uansett hvor jeg gikk fant jeg alltid noen jeg kjente og det var deilig. Jeg var liksom ikke avhengig av noen personer, selvom jeg skulle ønske de jeg dro med og skulle være med på festivalen holdt sammen. Da hadde nok kvelden blitt strålende. 

Været var også på topp, og det er det jeg er mest taknemmelig over. Altså festival er ikke gøy i det hele tatt hvis det regner. Jeg gikk jo rundt i bukser og svarte klær og jeg merket jeg ble litt varm utover dagen når solen stekte, men da kvelden kom ble det utrolig kaldt og jeg er helt sikker på at de som gikk i shorts da angret seg haha! Det ble faktisk ikke så sent heller, jeg dro hjemover til venninnen min allerede før festivalen var ferdig. Jeg ble nok litt lei og ville bare hjem! Jeg fikk med meg at ti minutter etterat vi hadde dratt, da startet køen ut. Og den er lang dere, tenk alle menneskene som skal ut samme veien og ta samme bussen nedover mot sentrum. Jeg gjorde nok noe smart i dra kun ti minutter før konserten var ferdig. Jeg gikk nok ikke glipp av så mye tenker jeg da! Jeg er heller ikke på festival for å stå ved scenen og høre på artistene, jeg visste såvidt hvem som spilte haha. Festival for meg er ikke konsert, jeg ville gå rundt og ha det gøy med venner og gjøre forskjellige ting! Og sånn sett var dagen bra. 

Nå skal jeg spise noe frokost, det blir godt for nå er jeg skikkelig sulten. Jeg skulle egentlig møtt en venninne som bor i Sandefjord idag, men tror nok ikke jeg rekker det i og med at jeg straks må hente noen andre på et hotell de har sovet på, de er nemlig nødt til å sitte på til Oslo. Sånn er det når jeg er den eneste med bil her! Vi blogges senere babes, ha en fin dag♡ Love you! 

12 kommentarer

Siste innlegg