Dritt lei.. Jeg reiser

Hei alle mine fine♡

Har alle sammen en fin dag så langt? Jeg har akkurat vært å kjøpt meg et nytt minnekort til kamera. Jeg er så dritt lei av at hver gang jeg skal ta noe bilder eller filme så blir minnekortet fult. Det er faktisk sykt irriternde når det skal skje absolutt hele tiden hver eneste dag og da ender det alltid med at jeg må slette masse bilder som jeg egentlig ikke har lyst til å slette. Derfor har jeg kjøpt meg et nytt minnekort som har 32GB. Jeg håper virkelig det holder, spesielt nå i helgen som jeg skal på festival og tenkte å vlogge og ta massevis av bilder til dere! Jeg gleder meg faktisk overraskende masse til dette. Jeg reiser faktisk allerede ikveld, selvom jeg ikke skal på festival før imorgen. Det er ganske langt unna så jeg tenkte det var bedre å dra ikveld så jeg har god til imorgen. Jeg tenker jo ha en skikkelig festival look imorgen så det må jeg virkelig få til hehe. Jeg skal bo hos en venninne som bor like i nærheten av festival området så det er deilig. Hun har faktisk vært på festivalen alle dagene, så jeg skal hente henne der ikveld!

Jeg er faktisk ganske lei av å være i Norge nå. Jeg har jo ikke vært hjemme på sommeren så lenge jeg kan huske. Jeg reiser alltid til syden og jeg har virkelig lyst til det i år også! Derfor har jeg snakket med et par folk om å reise til Rhodos faktisk. Ikke for å jobbe der, men bare en liten ferie. Jeg kjenner jo en del der nede fra før av så det skal ikke være noe problem å reise ned alene heller. Selvom jeg helt sikkert ikke kommer til å gidde det haha.. Det er jo litt skummelt å reise sånn alene syntes nå jeg, da har man liksom ikke en reisepartner man skal forholde seg til og da kan det ende med at man er mer alene enn med andre folk på sånne steder! Jeg får be til Gud om at alt ordner seg, for Norge det orker jeg ikke lenger. Uansett om det ikke blir noe reise til utlande nå i sommer kommer jeg uansett til å dra til høsten, det er så å si planlagt! 

Nå skal jeg komme meg i dusjen og begynne å pakke litt. Dere får ha en fantastisk dag videre, og ikke minst sommer. Så blogges vi mer senere idag, idag er det fredag og det betyr jo ukens spørsmål! Er det noe du lurer på så er det bare å spørre, så skal jeg svare i neste innlegg♡ Love you all! 

12 kommentarer

Siste innlegg