Vil du melde deg på Paradise Hotel? Da burde du vite dette

Hallo mine fine♡

Som de fleste vet har jo jeg vært deltager på Paradise Hotel. Det er faktisk en del ting jeg skulle ønske jeg visste før jeg dro ned dit! Jeg angrer ikke på at jeg var med den dag idag, men jeg skulle bare virkelig ønske jeg visste disse tingene og var bedre forberedt.

Venting. Det tar utrolig lang tid å lage TV. TV= Tålmodighet og venting haha! Det er faktisk helt sant. Det er mye som gjøres for eksempel før en parrsermoni og andre sermonier som skjer på hotellet. Etter en parrsermoni husker jeg at jeg var så utrolig sliten for selvom det tar ti minutter på tv sto vi faktisk rett opp og ned i flere timer. Fra man blir låst inne på rommet for å fikse seg til en parrsermoni og til parrsermonien er over tar det vell rundt seks timer. Jeg husker finaledagen utrolig godt, nettopp fordi dette varte så lenge. Det var faktisk ikke ferdig før på morningen dagen etter!

Man lager først og fremst et TV program. Det er sikkert mange som tenker at det kun er gøy og festing på Paradise Hotel, og det er det men ikke så mye folk kanskje tror. Man lager først og fremst TV og det er det produksjonen tenker på. Innhold som er morsmomt for seere! 

Klipping av programmet. Du bestemmer ingenting av hva som skal komme med på Tv skjermen eller ikke. Det er det kun de som sitter å klipper programmet som bestemmer. De tenker ikke på hva du har lyst til at skal komme på tv og ikke, de tenker kun på hva som er morsomt for seere å se på. Det er veldig mye jeg håpet på skulle komme med og mye jeg kanskje ikke skulle ønske kom med hehe..

Offcam og oncam. I løpet av en dag så er det noen timer man er offcam, det er når man spiser lunsj og middag. Det vil si at da blir ingenting filmet! Da hadde vi heller ikke lov til å snakke om noen ting som hadde med spillet å gjøre og vi fikk ikke lov til å klemme eller kysse med noen for dette ville produksjonen selvfølgelig ha med på TV. 

Vekking. Hver eneste morning er det noen som ringer å vekker oss. Og dette skjer ganske tidlig, vi skal jo stå opp for å lage tv. Uansett hvor lite man har sovet en natt må man opp like tidlig dagen etter. Jeg skjønner jo dette veldig godt, man kan jo ikke sove hele dagen heller! Og det hadde nok de fleste gjort om ingen vekket oss. Men en time ekstra på øye en dag i blant der nede hadde nok ikke skadet! 

Ikke så mye alkohol man vil. På festene fikk man aldri så mye alkohol man ønsket. Var det en som var litt for full ble hele baren stengt og du kunne ikke forsyne deg med mer drikke uansett om du var edru eller ikke. På skjermen ser det ut som man får så mye drikke man bare skulle ønske hele tiden, men slik er det absolutt ikke. 

Hvis man skader seg. Som de fleste har fått med seg så måtte jo jeg en liten tur på legevakten da jeg var inne på Paradise Hotel. Jeg slo jo faktisk hull i hode og måtte sy hele fire sting i hode. Jeg var så redd for at jeg ikke kunne fortsette spille da dette skjedde og jeg hadde ingen anelse om hva som skulle skje da vi fant ut at jeg måtte ta meg en tur på legevakten. Det er en utrolig fin legevakt som ligger rett ved siden av Paradise hotel, produksjonen har en avtale der slik at man slipper å sitte i kø og bruke hundre år hos legen. Mitt legebesøk der nede tok vell ikke lenger enn en liten time og jeg var klar for å fortsette spille inne på Paradise Hotel. Med en liten bandasje på hodet da, men det gikk fint! 

Hvis du blir sendt hjem. Blir du sendt hjem fra Paradise Hotel blir du umiddelbart kjørt bort til et annet hotell i Mexico, mens du venter på å få beskjed om du skal få lov til å sjekke inn igjen eller er nødt til å ta flyet hjem til Norge. Heldighvis fikk jeg beskjed ganske så fort at jeg skulle få sjekke inn igjen da jeg ble sendt ut, så disse dagene utenfor hotellet var dager jeg gledet meg til å sjekke inn igjen. Dagene var utolig lange og kjedelig. Jeg var helt alene på utsiden og fikk kun en liten gammel telefon som jeg kunne ringe produksjonen med! Og selvfølgelig spille snake haha.. Jeg fikk ikke telefonen min, jeg fikk ikke bruke internett og jeg kunne heller ikke snakke med familien hjemme. Det var tv på hotellrommene i Mexico men da er man nødt til å kunne spansk. Så å si ingen i Mexico snakker engelsk!

Sync. Akkurat dette med sync er det utrolig mange som lurer på, og det skjønner jeg veldig godt for det gjorde jeg også før jeg var deltaker selv! Sync er når vi sitter i et eget rom og snakker til kamera. Flere ganger i løpet av dagen blir vi ringt opp på de forskjellige telefonene som ligger overalt på hotellet. Da blir vi enten bedt om å komme ned på sync selv eller sende noen andre ned. Det kan også hende telefonen ringer om det er noe du snakker om som ikke kan snakkes om og lignede. Blir du ringt opp for å dra på sync er du nesten nødt til å droppe alt annet du har i hendene dine for å løpe ned i kjelleren der dette rommet befinner seg. Uansett om du sitter på do, driver å sminker deg så må du gå ned når du får beskjed om det. Det var flere ganger vi jentene måtte ned på sync med kun en fake øyevipp på det ene øyet eller halve håret krøllet! 

17 kommentarer
    1. Kan du ikke fortelle litt mer hva du kunne gjøre utenfor hotellet når du skjekket ut ? Hva fikk du lov til å ikke ?

    2. Det lille jeg så av deg i “sync” så var du morsom syns jeg. Er det gøy å være i sync? Hvordan er de som intervjuer med deg?

    3. for et herlig bilde av deg og Martine da du slo hodet<33 må bare si wooow, dere er så perfekte naturlige også, ikke alle som er like heldige som dere så har så flott hud<3
      var veldig kjekt å se deg på TV-skjermen!
      god sommer<3

    4. Jeg skjønner ikke helt poenget med dette blogginnlegget?!
      Man er vel selvsagt klar over at det er et Tv-program man melder seg på, og at det er mye venting og jobb i seg selv å være med på det? Høres nesten ut som at du føler det var bortkastet tid, at du ble valgt ut av så mange mennesker å kunne få oppleve paradise hotel.
      Og du gjorde bra pr. Så hvorfor klage?

    5. Hei Isabelle❤️
      Oj, tydligvis var det jo veldig mye som jeg aldri hadde trodd skjedde på pH😦 Men jeg har jo tenkt veldig veldig lenge på at jeg har sååå lyst til og være med! Jeg tror jeg skal melde meg på, men er det sånn at man skal søke et sted og melde seg på eller hvordan gjør man det liksom Ahha😂 Mvh Leah❤️❤️

    6. Du er faktisk helt sykt pen uten sminke!!
      Syntes du sminker deg litt for mye egentlig, hverfall rundt øynene. Kan du legge ut bilde hvor du bare har på maskara og litt Brynsminke kanskje? Vært gøy å sett for du er veldig veldig naturlig vakker!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg