Jeg bruker aldri BH

Hallo alle vakre♡

Noe av det verste jeg vet er å ha på BH. Jeg går så å si aldri med BH og det vet jeg en del av dere har fått med dere haha. Det er jo nipler her og der i bildene mine, det syntes jeg egentlig bare fint. Pupper er fint og jeg er ikke flau over å vise dem litt heller. Er det nøye tenker jeg. Det er jo så fint. Det er en del som har sagt til meg at det ikke er bra å gå uten BH. Jeg har googlet det litt og det finnes masse spekulasjoner om det er bra eller ikke. Jeg ser da ikkenoe problem med det. Det er mulig jeg kommer til å angre på dette i fremtiden, den tid den sorg hehe! Alle snakker hele tiden om ”den følelsen når du kommer hjem og kan ta av deg bh’en”, den følelsen har jeg hele tiden, og jeg elsker det! 
Er egentlig pupper så spennende tenker jeg da, det er vell det. Jeg husker før jeg tok silikon var det det eneste jeg tenkte på, jeg ville ha pupper! Men nå som jeg har det tenker jeg nesten ingenting over det, og det er faktisk litt deilig! Jeg sier ikke at livet mitt og mine bekymringer er borte nå som jeg har silikon, absolutt ikke! En pupp er en pupp, not a big deal♡ 

Nå sitter jeg hjemme hos Martine, vi driver å spiller inn masse youtube videoer idag. Det er jo sommer og begge skal jo på ferie, men vi vil alikevell legge ut masse videoer til dere. Så hele denne dagen er satt av til akkurat dette. Vi har allerede spilt inn et par videoer men vi har fortsatt en lang vei å gå haha.. Er det forresten noe du har lyst til å se? Noe du vil at vi skal filme til kanalen? Skriv i kommentarfeltet det du vil se så skal vi prøve å få spilt inn disse idag. 

Nå får vi fortsette med jobbingen, så blogges vi senere idag babes! Love you all♡

10 kommentarer
    1. Et lite tips er å skrive hva du gjør nå som innledning, istedenfor å begynne innleggene rett på sak <3

    2. 10 ting som irriterer meg💍💍 eller 20morsome fakta om meg💕💕 5av mine gamle hemmeligheter🙌🏽🙌🏽 Smash or pass på norske yt’bere🌟🌟prøver å snakke nynorsk/ vestlandsk🏳️‍🌈🏳️‍🌈leser hatkomentarer🌸🌸

    3. Hvis dere kunne laget en video av hvilke outfit dere har på dere på f.eks fest eller stranden osv 🙂

    4. Kan dere lage en girltalk serie med videoer? Der kan dere ta opp jenterelaterte ting som gutter, kleine situasjoner, sex, alkohol osv. Hadde vært gøy å se hva dere syntes om de forskjellige temaene!
      Syntes også det er gøy med vlogger! Kanskje dere kan vlogge når dere drar på ferie?
      Elsker både deg som person og bloggen din!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg