Truet med å voldta. Skal jeg sende mld til foreldrene?

Jeg regner med de fleste har fått med seg denne screenshoten jeg har lagt ut både på snapchat og instagram story, og jeg må bare si at jeg sitter her og er rimelig sjokkert. Jeg har fått masse fine meldinger fra dere og er utrolig taknemmelig for alle dere som støtter meg og kommenterer fine ting til meg! Det er så hyggelig og det gjør at jeg vil fortsette å skrive til dere og fortsette å prøve å inspirere. 

Det jeg er sinnsykt sjokkert over er at vedkommende har kommentert utrolig mye dritt, og dette var visst for å tulle?!?! What, tenkte jeg da. For en merkelig og idiotisk måte å tulle med en annen person på! Jeg bryr meg ikke akkurat om at denne personen syntes jeg er stygg og alt det der, alle har forskjellige meninger. Men denne personen er faktisk veldig ung og vet kanskje ikke alle konsekvensene man kan få etter slike meldinger. Jeg fikk hundrevis av private meldinger og en av dem var fra en som tydelighvis kjente vedkommende! Tenk om jeg hadde blitt lei meg eller hørt på hva denne personen sier, heldighvis syntes jeg mer synd på de som har så lite liv og prøver å ødelegge for andre mennesker enn på meg selv. Dette tåler jeg, men tenk om jeg ikke hadde det. Tenk alle de som faktisk ikke tåler å få sånt slengt i trynet! Det er nok ganske mange. 

Etterat jeg la ut dette og ga denne personen en liten shoutout hah, var det utrolig mange fine som kommenterte tilbake og støttet meg. Det gikk faktisk så langt at brukeren ble slettet etterhvert, det viser virkelig at kjærlighet og støtte er mye mektigere enn hat. Jeg fant også ut av denne personens ekte bruker og navn. Jeg kommer ikke til å skrive hvem det er i dette blogginnlegget, det skal jeg spare denne personen for.
Jeg kommer nok heller til å sende forelderene en litt mindre koselig melding og informere om hvordan barnet dems oppfører seg på sosiale medier. For det er ikke greit uansett hvem man skriver dette til.  Det gikk så langt at vedkommende truet med å voldta flere av de som støttet meg og det er ganske alvorlig. Jeg er redd for at flere av dere kanskje tar dette veldig seriøst og blir nervøs og lei seg. Not good! Selvom mange vet hvem jeg er og jeg er en offentlig person med en blogg, betyr ikke dette at jeg må regne med å få stygge kommentarer. Selvom jeg gjør det, trist som det er! Jeg er et menneske akkurat som deg med ekte følelser.


Gjerne del innlegget!

42 kommentarer
    1. vakre, talentfulle, godhjerta Isabelle<33
      hat fortjener du ikke, ingen gjør det, og det at man må tåle det fordi man er offentlig er noe stort tull...
      har så stor respekt for deg og jobben du gjør med både instagram, blogg & youtube, du legger gjerne igjen kommentarer til oss, og du tar deg god tid til dem som gir deg oppmerksomhet på dine medier, setter stor pris på det<33 du har svart meg flere ganger og det er alltid gøy når det man skriver når frem 🙂
      igår så jeg hvordan vedkommende skrev til deg & andre som backet deg opp, det er langt fra akseptabelt å krenke andre slik, vi er alle bare mennesker og alle har følelser uansett hvor berømte man er.
      kommentarene som fosset inn under bildet gjorde meg kvalm, fatter ikke hvorfor noen kan henge seg opp i alt og alltid skal ha noe stygt å komme med..
      det viser bare det er en svikt i oppdragelsen og at det er full mangel på nettvett.
      fortsett med den flotte jobben du gjør, jeg heier på deg<3
      du har mange med deg, slik som man så igår, når all den kjærligheten du fikk fra andre kom under på innlegget ditt<3
      du er unik og har en flott sjel og ønsker alle andre det beste. smink deg slik som du vil, du er smashing med sminke!!! sminke er på mange måter kunst, vil bare si en gang til fortsett å smink deg på din måte, for du er dyktig til det og vet hva du driver på med<3
      lykke til videre med blogg & youtube!
      jeg gleder meg til å se fortsettelsen din 🙂

    2. mmi: Aww, dette var utrolig hyggelig å lese kjære deg <33 Det skulle bare mangle det at jeg svarer dere som støtter meg, dere både hjelper meg med bloggen og gjør meg selvfølgelig veldig glad! Tusen tusen takk! Ha en fin dag videre søte deg :)<3

    3. Fy faen jeg blir helt satt ut av hvor mye hat offentlige personer får, ingen fortjener å bli behandlet slikt. Stå på, you go girrrrl<33

    4. Du burde si ifra til foreldrene for det er ikke greit med sånt, og du er ikke fake. Det er det inni som telles, Ikke uta på. Men uansett du er perf

    5. Jeg begynte å grine når jeg leste dette inlegge. Jeg skjønner ikke hvorfor mennesker gidd å bruke tiden sin på å slenge dritt om andre. Du er en fantastisk person på innsiden og utsiden<333 du er veldig pen!! Du er perfekt for den du er

    6. Du er ikke no bedre enn hun når du legger ut brukernavnet hennes på snap insta og bloggen din du får jo bare “fansen” din til og hate på hun ikke rart hun sletta brukern. Ikke frekt ment men du burde gå på et sminkekurs selv lillesøstra mi som er 8 er flinkere enn deg til og sminke seg😂😂

    7. Anonym: Denne personen valgte helt selv å bruke denne kontoen å kommentere dritt på min profil. Dette var også en falsk profil vedkommende valgte å bruke på hat 🙂 Jeg liker måten jeg sminker meg på, greit nok at du ikke gjør det! Oj, bruker søsteren din på 8 år sminke, det var tidlig! Godt hun er flink da 😉

    8. Det er helt grusomt at folk klarer og skrive sånt, jeg skjønner ikkje at di gidder. Jeg syntest sååå synd på dei men det er så mange som vil støtte dei tenk heller på di så kansje du føler dei bedre, du er så tøff❤️

    9. Isabell! Du imponerer alltid ass❤️Jeg hadde nokk begravd meg nedi et hull og grått resten av livet hvis jeg fikk så mye hate. Men du er så modig og skriver blogg innlegg om dette!😱❤️❤️❤️❤️Jeg syntes du er pen uansett og du trenger ikke bry deg om hva mennesker med så SYKT lite liv har å si. Loveu og håper dette ikke ødela dagen/uken din😌❤️❤️

    10. Du må ikke høre på folk som skaper negativ energi rundt deg , sånne folk skal hakke ned på alt og det er ikke greit. Du er fantastisk og jeg digger deg av hele mitt hjerte. Jeg blir lei meg når jeg så meldingene du mottok ❤️ Du er fantastisk og super herlig.

    11. Du er mitt idol jeg vil bli akkurat som dei😍Du er snill, pen, modig og du gir ikkje opp det må du ikke glemme❤️
      Jeg ville aldri taklet alle di stygge kommentarene😰,men du står på og lager videoer uansett hva folk syntes❤️Ilu❤️✨

    12. Jeg begynner nesten og gråte når jeg ser di slemme kommentarene folk skriver til dei, jeg skjønner ikke hva di tenker med når di klarer og skrive sånne ting til en annen person det gjør meg bare så sint du fortjener ikkje i nærheten av noe sånt. Så hardt som du jobbet😭❤️

    13. Min personlige mening er at du er driiit fin MED og UTEN sminke:)
      Eg synest sminken din e sykt goals og du har sykt fin personlighet;)

    14. Du er vakker❤️❤️Ikke hør på haterna fordi snakker bare bullshit. Gjør det som passer deg, ikke hør på andre.😘😘

    15. Elsker deg så mye❤❤du er dritt pen, hadde blitt dritt glad vist du svarte på kommentaren min❤️<333

    16. Ikke bry deg søte å nydelige Isabelle 😊 de er bare noen syke sjalue folk håper karmaen faller på de ja si det til foreldrene hadde jeg hørt min datter eller sønn hadde jeg stappa såpe i kjeften på de så hadde de holdt kjeft de.

    17. For et samfunn man lever i altså! Jeg syns du er kjempe pen og syns store fyldige lepper er det fineste. Fyller leppene selv og er kjempe fornøyd. Jeg Elsker sminke også. Enten full face eller ikke no. Sjelden en mellomting på meg 🙂 Neste blir at vi skal ha parade dag for oss som elsker sminke, to all them haters! 😀

    18. Hei Isabelle.
      Hvis personen er under 18 så ring foreldrene. Er personen er over 18 så gå til politiet.
      I hvertfall ikke hør på hva personen skriver. STÅ PÅ MED DITT. Du er fin som du er.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg