Trodde jeg var i et annet land

God kveld alle vakre!

Nå sitter jeg her på en båt faktisk! Ikveld er det båtparty, Woho. Jeg kommer til å publisere masse bilder herfra imorgen. Jeg storkoser meg med masse venner og hyggelige mennesker! Tidligere idag var jeg på feiring hos Splay, vi feiret at fine Amalie Olsen har fått 100k abonnenter på YouTube kanalen sin! Gratulerer igjen Amalie, du er topp!

Det var utrolig koselig, og sola stekte! Jeg merket nesten at jeg ble litt solbrent. Det føltes ut som jeg var i syden, det var så deilig og jeg innser hvor mye jeg faktisk savner varmen i syden. Men når Norge er så herlig kan jeg ikke klage. Nå skal jeg kose meg på båten, kvelden kommer til å bli helt magisk! Ha en fin kveld videre babes! Vi snakkes imorgen! Love you.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg