Bar rygg og side pupp

Hallo babes!

Gud så varmt og deilig det er ute i Oslo idag. Jeg blir så glad! Nå er jeg på vei ned til byen, jeg skal nemlig på en liten feiring. Det blir koselig, selvom jeg reiser bort dit helt alene!

Det er veldig mange som lurer på hvor disse brillene er fra, de er kjøpt på Primark i London så de er ikke av beste kvalitet. Det er nok ikke lenge før de er ødelagte haha! Heldigvis kjøpte jeg to par. Love them!

Nå er jeg straks nede i byen, jeg er litt sen som vanlig. Herregud jeg skjønner ikke hvordan jeg alltid kan ha så dårlig tid. Uansett hvor rask jeg er med sminken og uansett hvor tidlig jeg starter å fikse meg så blir jeg sen og får dårlig tid.. Rart det der!

Ha en fantastisk dag videre, så blogges vi senere snupper. Love you!

4 kommentarer
    1. Kanskje litt rart å si, men du er såå heldig som har så fine pupper at du slipper å bruke bh under topper osv:( har ikke pupper i det hele tatt, haha..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg