Sier ikke nei til gratis middag

Hei alle sammen!

Nå sitter jeg på Olivia på Aker brygge og har nettopp spist en kjempe god middag! Jeg er blitt helt forelsket i rekesalaten her. Den er så utrolig frisk og god. Jeg hadde egentlig ikke planlagt å spise så veldig mye, det har jeg heller ikke gjort! En salat er ikke akkurat så veldig mye mat. På bursdagsinvitasjonen sto det nemlig at jeg skulle komme sulten, så det er planen. Bursdagen starter ikke før syv og jeg er nok sulten igjen til da. Jeg er en sånn person som spiser lite men ofte! Jeg blir fort mett og fort sulten igjen så dette ordner seg!

Akkurat nå sitter jeg her med mormor, tanten min og min fine kusine. Jeg tenkte det var like greit å bli med dem en liten tur, det er både lenge siden jeg har sett dem også vorser jeg litt her gratis før bursdagen hehe.. Men nå er jeg nødt til å løpe bort på vinmonopolet en tur, det stenger nemlig om kun et kvarter så jeg har litt dårlig tid.. Vi blogges fra bursdagen senere, jeg er temmelig sikker på at Maria har pyntet og gjort klart utrolig nydelig så jeg kommer nok til å ta en del bilder der og! Ha en fin dag videre babes. Love you all!

3 kommentarer
    1. Kos deg 😊 Skulle sakt bon apettit men den ligger nok nede i den deilige å nydelige magen din nå 😘 Du er så utrolig søt å nydelig vett du det 😍😍💖💖 du er bare så forbanna deilig 😋😋

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg