En stressende dag i vente

Hallo alle vakre♡

Akkurat nå gjør jeg meg klar for en morsom men en stressende dag. Jeg har mange planer og ting jeg skal få gjort, så jeg burde egentlig bare sette igang med engang. Jeg skulle så gjerne ønske jeg var et A menneske, og hadde vært våken i flere timer allerede. Da hadde jeg sikkert vært ferdig med halvparten av det jeg skal gjøre. Sånn er det da altså ikke, jeg våknet akkurat og ligger fortsatt i sengen!
Herregud, hvorfor er det alltid sånn at den dagen jeg har en del planer så får jeg masse andre spørsmål og invitasjoner andre steder? Noen dager har jeg absolutt ingenting å gjøre, mens andre dager skjer liksom alt. Det er så typisk meg. Hver gang liksom.. Jeg hater jo å gå glipp av ting og skal helst være med på alt! 

Planene idag er å filme litt til youtube, vi liker å filme en del videoer når vi først er i gang slik at vi har reservevideoer og ikke trenger å filme så ofte. Jeg er også invitert i en bursdag som jeg faktisk gleder meg masse til, en venninne av meg fyller 26 år idag. Det kommer til å bli så koselig. I tillegg til dette må jeg kjøpe et par greier, blant annet bursdagsgave og litt alkohol. Det er ikke så lenge siden jeg var ute på byen nå, men alikevell merker jeg at det er noe jeg savner. Før var jeg ute på byen kanskje tre ganger i uken liksom, det ble på en måte en del av livet mitt. Heldighvis er det ikke sånn lenger, jeg fikk jo angst hvis jeg gikk glipp av en torsdag eller en helg ute på byen. Det var ikke sunt! Nå drikker jeg heller for å kose meg og ha det gøy med venner, og det er så mye bedre! 

Nå skal jeg hoppe i dusjen og noe joggeklær så er jeg nødt til å kjappe meg en liten tur på butikken. Ha en fin dag alle sammen, kos dere masse og ta vare på hverandre! Vi blogges senere idag♡ Love you all!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg