Jeg er mer enn hva du ser

Jeg er mer enn hva dere ser på Instragram, blogg, youtube og andre sosiale medier. Noen velger å dele hele livet sitt på sosiele medier, andre syntes det er teit og dumt. Noen velger å dele bilder av seg selv og det en har interesse for, andre ikke. Noen, som meg selv deler bare noen få prosent av livet sitt i sosiale medier. Det er så mye mer bak meg som person enn det dere ser. Det er greit å dømme, jeg bryr meg ikke, men husk at det er så mye mer. Noen ganger har jeg en fin dag, andre ganger kan jeg ha en dårlig dag. Noen ganger er jeg sterk psykisk, mens andre dager hater jeg livet og takler ikke forskjellige ting. 

Jeg tar ikke selfier eller andre bilder av meg selv hele tiden, slik som dere ser meg på blogg og instagram. Jeg har ikke på sminke hver eneste dag, selvom jeg liker å legge ut bilder av meg selv der jeg har på masse sminke. Det er faktisk sjelden jeg har på sminke, og de dagene jeg har det utnytter jeg det og tar masse bilder. 
Livet mitt er like komplisert som alle andre sitt, selvom jeg ikke skriver om det her på bloggen! Jeg deler mye, det gjør jeg. Men det er fortsatt utrolig mye du ikke vet om meg, både som person og andre ting! Jeg lar det ikke vise, men jeg har vært gjennom en del fucked up ting. Hvem vet, kanksje jeg velger å dele dette en eller annen gang! Det er egentlig så utrolig masse jeg har lyst til å skrive om, men som ikke egner seg. Jeg har lyst til å skrive om alle feilene og alle dumme ting jeg har gjort for å gi dere tips og hjelp. 

Det er alt for mange som dømmer kun ved det man ser på sosiale medier og hvordan en person ser ut. Har utseende virkelig så mye å si? Er jeg bimbo og dum fordi jeg har blondt hår og liker å bruke sminke? Jeg blir så irritert av at alle hele tiden skal henge seg opp i utseende til folk, kun utseende. Det er faktisk minimalt med folk som bryr seg om hvordan du er som person, spesielt når dem ikke kjenner deg. Jeg har blitt dømt så mange ganger ut i fra hvordan jeg ser ut, og jeg er så lei det der. Jeg har selv gått forbi en del folk på gaten og lagt meg selv noen tanker om hvordan dette mennesket kan være som person og trodd masse forskjellige ting, men det vil ikke nødvendighvis si at jeg har rett! Jeg dømmer ingen før jeg kjenner dem, det burde ingen gjøre.

28 kommentarer
    1. Hva faen du bruker ikke sminke sjeldent ??Du bruker det NESTEN hver dag HAHAHAH why you lying?🤔 Det du skriver gir ikke menning hele BLOGGEN din er BULLSHITT!! Legg opp🖕🏾🖕🏾

    2. Hva feiler det deg egentlig, kan ikke hun få lov å bruke så mye sminke hun vil, og ikke minst hvær dag eller ikke, hvorfor må utseende være så viktig tema, hva er poenge med det, ingen tenker at kankje eg ska kjenne henne som person før eg dømmer og sier sånt, eg syns bloggen hennes er fin og gir mening for enkelte personer, og ikke minst så er hun fin sånn så hun er, om hun er blond eller ikke og tatt silikon osv så er hun fin, dere må slutte å dømme folk før dere kjenner dem det er en viktig ting og👍😊stå på isabelle😊du er helt nydelig og eg liker bloggen din 😊😊drit i de andre hva dem sier og syns😀

    3. Anonym: Hei, hva får deg til å tro at jeg bruker sminke HELE tiden egentlig? For eksempel nå sitter jeg i pysjen hjemme med håret i strikk og null sminke 🙂 Akkurat dette jeg mente med innlegget jeg har skrevet, har du egentlig tatt deg tid til å lese det? Uansett så syntes jeg du burde gjøre det, for dette innlegget er ment til folk som deg 🙂 Ha en fin dag videre! Klem 🙂

    4. Du er en så utrolig pen og vakker jente isabelle!!!😍 uansett hva du gjør med deg selv og kroppen din så syntes jeg at du virker som en smart jente, du er en så fin jente og du burde ikke bry deg om hva andre sier om deg for du er som du er og du er ingen andre❤ uansett om du bruker mye sminke eller lite sminke eller ingen sminke så er du fin!! Jeg liker alt ved denne bloggen og alt du forteller om deg da… Stå på isabelle!!!❤

    5. Sånn er det å bli kjent. Har man tatt det valget å bli kjent, er det mange misunnelige drittunger her i verden som bare MÅ rake ned på deg fordi du er poppulær og kjent over hele Norge. Sykt hvor sinnsykt dårlig dagens samfunn har blitt over årene og det er sykt at det mest sannsynlig ikke kommer til å forandre seg.. det er også problemet med at etter man blir kjent, hvem er egentlig dine ekte venner da? man får jo nye.. Men er de venn med deg fordi du er poppulær og da får de også mange likes på insta eller er de venn med deg fordi de faktisk vil bli ordentlig godt kjent med deg?
      Mennesker og dagens samfunn nå, har stilt meg dette spørsmålet så mange ganger. Om jeg hadde vært med på PH, eller blitt kjent på en eller annen måte – hvor mange av de personene som egentlig ALDRI har likt meg da – kryper til meg å vil bli venn med meg.. Det er sykt å tenke på hvor fucked up verden har blitt..
      Men stå på Isabell, du er sterk og du er vakker på utsiden og innsiden, uten og med sminke. <3
      Kunne du ikke lagd et sånn Innlegg som martine hadde? Det med det jeg forteller om folk som blir venn med kjente personer bare pga. poppularitet? Har så mange venner som skjenner flere fra Paradise, og man får høre mange syke ting! :p

    6. Du er en utrolig person. Kunne du forresten postet litt flere bilder av deg selv uten sminke for du er helt nydelig naturlig😘❤️
      Ler av alle de pinglene som bruker livet sitt på å kommentere hat til deg når de i tillegg ikke tørr å skrive navnet sitt. Hvis man skal si noe burde man alltid stå for det man sier og også kunne si det samme face to face til personen du skiver til😄

    7. Du er så mye mer enn bare utseende! ❤️ Du er like nydelig innvendig som utvendig, både med og uten sminke! Ilu

    8. Stå på jente! Du er en nydelig jente 🙂 hvor har du kjøpt de solbrillene som du har på bilde ? 🙂

    9. Må bare si en ting til deg som jeg har tenkt på lenge! Syns overhode ikke du ser “bimbo” ut – men jeg må bare si at jeg har lagt merke til at du smiler så mye!! Fantastisk egenskap, også har du et nydelig smil da ❤️ Fortsett med det

    10. Syntes det blir utrolig feil å dømme noen man ikke en gang kjenner personlig. Man vet kanskje 2% av det fysiske livet til denne personen ut ifra sosiale medier etc. Og ikke nok med det, så er det umulig å si hva som foregår inne i hodet på isabelle, og det blir helt feil å tolke henne som dum. Vi er alle like mennesker som er konstruert til å ha forskjellige gode egenskaper. Forskjellige slik at samfunnet kan gjøres best mulig. Altså, hun bidrar til å motivere og glede mange andre mennesker den dag i dag. Så kjære du som skal klage, hate og spre kvalme, hva gjør nå du?

    11. Er så enig med deg i det du skriver, er så alt for mange som dømmer andre uten å kjenne de og det er utrolig irriterende..men vær sterk og hev deg over de, vet selv at det ikke er så lett å gjøre..liker bloggen din veldig godt forrresten, du er så pen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg