Det beste og det verste ved meg

Hallo alle sammen♡ 

Vil du bli bedre kjent med meg? Jeg har skrevet opp noen positive og negative sider ved meg selv. Dette var faktisk overraskende vanskelig, jeg slet skikkelig! Jeg skrev først opp 5 punkter, men klarte ikke å komme på mer enn 3 ting av hver! Jeg er helt sikker på at det finnes veldig mange fler positive og ikke minst negative sider ved meg. 

Mine verste egenskaper

1. Jeg er utrolig utålmodig,jeg hater å vente! Uansett hva det gjelder så blir jeg faktisk sur og irritert når jeg må vente på noe, haha.. Jeg skulle ønske jeg var mer tålmodig, for det å vente er noe man bare må finne seg i. Ting tar tid, sånn er det bare! 

2. Jeg er faktisk skikkelig sta. Jeg liker ikke at andre bestemmer over meg, det funker dårlig. Jeg skal helst bestemme alt selv og gjøre som jeg selv vil. 

3. Kontrollfreak. Jeg elsker å ha kontrollen, spesielt når det gjelder noe jeg syntes er viktig. Jeg vil at alt skal være riktig og bra! Dette kan jo selvfølgelig både være positivt og negativt.

Mine beste egenskaper

1. Effektiv. Jeg er veldig rask til å bli ferdig med viktige ting om jeg først har bestemt meg for det. Det er virkelig glad for, jeg hater å sitte med en og samme ting lenge av gangen, så det at jeg er effektiv er viktig for meg! 

2. Omtenksom. Jeg tenker en del på andre mennesker og hvordan andre har det. Spesielt de jeg bryr meg om! Det er viktig for meg at de rundt meg har det bra, hvis ikke klarer ikke jeg ha det bra heller. 

3. Go hard or go home. Jeg hater å gjøre ting halvveis, det er faktisk noe av det verste jeg vet. Starter jeg på noe burde jeg bli ferdig med det, hvis ikke går jeg rundt å tenker og bekymrer meg for det resten av dagen. 

5 kommentarer
    1. Du er så søt å nydelig 😍😍💖💖 en av de søteste guddinene jeg har sett i hele mitt llv😘😘 det gjør ikke noe om du bestemmer over meg 😊❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg