Gjensynsglede

Hallo alle sammen!

Har alle hatt en fin dag? Det håper jeg for dere er best! Nå sitter jeg i en leilighet på strømmen, jeg har nemlig tatt et par bilder for noen som skal åpne nettbutikk. De har så utrolig fine produkter og jeg gleder meg faktisk masse til dette har startet og til å se hvordan dette kommer til å gå!

Søsteren min som jeg så å si aldri ser kom også på besøk her, hun er så søt og jeg skal innrømme at jeg har savnet henne veldig!!

Da jeg dekket på dette "bryllupsbordet" og begynte å ta bilder fikk jeg faktisk utrolig lyst til å gifte meg selv haha… Jeg begynte virkelig å fantasere!

Nå skal jeg fortsette litt her, vi er ikke helt ferdig enda. Deretter må jeg hjem å legge meg, jeg skal nemlig opp veldig tidlig imorgen å kjøre ganske langt og mye. Vi blogges mine kjære, ha en nydelig kveld videre så snakkes vi! Love you.

8 kommentarer

Siste innlegg