All time fav

Favoritt TV serie:
Jeg tror jeg faktisk har sett eller hvertfall vært innom så å si alle seriene på netflix. Jeg elsker å se på serier, noen ganger føles det ut som jeg ikke gjør annet. Jeg har hatt mange favoritter, men noen av seriene som går om og om igjen er Gossip Girl og Modern family. Jeg tror jeg har sett ferdig disse seriene rundt fem ganger hver. Jeg vet alt av hva som skal skje og noen ganger er det faktisk så ille at jeg kan noen av replikkene, haha herregud. Jeg må skaffe meg et liv! 

Favoritt klesmerke:
Jeg er faktisk ikke noe fan av merkeklær. Merkevesker og sko er noe helt annet enn merkeklær. Jeg bruker som oftest klær jeg har kjøpt i utlandet i butikker som Bershka, Topshop, Zara og lignede. Jeg er også en fan av noen av klærne fra Bikbok og GinaTricot. Ikke minst Nelly! Elsker spesielt kjolene fra Nelly. 

Favoritt sminkeprodukt:
Dette varierer faktisk noe sinnsykt hos meg. Jeg har en favoritt foundation i et merke, concealer i et annet merke og sånn er det vell egentlig med alt av sminkeprodukter jeg bruker. Jeg elsker foundation fra Mac og jeg bruker kun concealer fra Urban Decay. Det er lenge siden jeg har testet ut noe nytt, kanskje jeg burde gjøre det snart? Det kommer jo nye ting absolutt hele tiden..

Favoritt skuespiller:
Det må nok bli Johnny Depp, hehe. Jeg elsker han i Pirates of the Carribien, jeg har faktisk sett alle filmene. Han er både kjekk og morsom! Selvfølgelig er det andre skuespillere jeg også digger, men er det en jeg må velge så faller det på Johnny Depp. 

Favoritt farge:
Det kommer faktisk veldig ann på. Hvis det er snakk om klær og interiør så elsker jeg svarte, hvite og nøytrale farger. Det er så å si nesten det eneste jeg går med! Er det snakk om andre ting synres jeg lyse rosa er en utrolig fin farge å se på! 

Favoritt mat:
Nå er jeg veldig klisje, men favorittmaten min er fakrisk taco og ikke minst biff. Taco kan man velge selv hva man vil ha på tallerkenen og jeg tror det er derfor jeg liker det så utrolig godt, man kan variere litt på en måte. Jeg er faktisk ikke så kresen på mat, jeg spiser så å si alt! Det er jeg veldig veldig glad for. Untatt fisk da, det er jeg ikke så veldig fan av. Jeg liker kreps, reker, sushi og den slags men det får være nok! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg