Jeg angrer & snikbilder

Hallo mine kjære♡

Håper alle har en fantastisk start på dagen så langt. Min dag har faktisk vært ganske stressende haha.. Jeg var jo i bursdag igår og det førte videre til byen og festing og deretter nach. Jeg er utrolig redusert idag, men det stopper ikke meg. Selvom jeg skulle ønske jeg dro tidlig hjem igår. Idag så har jo Martine og jeg meetup her i Oslo, og jeg kunne godt vært litt mer opplagt til det. Jeg er seriøst overlykkelig over været idag, jeg var bombe sikker på at det skulle regne, så dette blir topp! 

På festen igår var det ansatt en fotograf som skulle ta bilder hele kvelden. Han kom faktisk bort til meg å lurte på om vi kunne gå ut å ta noen bilder, jeg takket selvfølgelig ja! Da jeg våknet idag hadde han sendt meg alle bildene vi tok på facebook sammen med masse andre bilder han hadde tatt av meg inne på festen, et par av disse bildene visste jeg ikke engang ble tatt. Litt av en snikfotograf haha!


Selfie time♡


Herregud se på det her, Isabelle i action.. 


Photo: Raj Fylling

Nå må jeg komme meg i dusjen og begynne å fikse meg snart, jeg skal jo straks møte dere fine! Jeg har heller ikke spist enda og jeg merker det at det må jeg gjøre før jeg drar, hvis ikke kommer jeg nok til å svime av.. Planene senere ikveld aner jeg ikke hva blir, jeg regner nok med at jeg tar en tidlig kveld, jeg har såvidt sovet inatt og jeg trenger søvnen min! Ha en strålende dag i sola, så snakkes vi senere babes, love you♡

2 kommentarer
    1. Og ordensstraffen min uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og der skal vi bo både vinter og vår.
      Både vinter og vår.
      Og ordensstraffen står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og ordensstraffen min uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og der skal vi ligge i soveposen vår.
      I soveposen vår.
      Og ordensstraffen står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og ordensstraffen min uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og der skal vi ligge med nattkikkerten vår.
      Med nattkikkerten vår.
      Og ordensstraffen står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og ordensstraffen min uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og madrassene våre av mose består.
      Av mose består.
      Og ordensstraffen står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og ordensstraffen min uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og bindingsverket av raier består.
      Av raier består.
      Og ordensstraffen står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og ordensstraffen min uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og bindingsverk-fyllet av granbar består.
      Av granbar består.
      Og ordensstraffen står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og ordensstraffen min uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og raie-festene av bjørkenever består.
      Av bjørkenever består.
      Og ordensstraffen står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.
      Og ordensstraffen min uti hagen står.
      Uti hagen står.
      Og der skal vi brenne et bittelite bål.
      Et bittelite bål.
      Og ordensstraffen står uti hundrede år.
      Uti hundrede år.
      Oaiaiai boff boff.
      Oaiaiai boff.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg